تشریح اقدامات انجام شده در حوزه راهداری استان کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه به تشریح اقدامات انجام شده در حوزه راهداری استان کرمانشاه پرداخت .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه اقدامات انجام شده در حوزه راهداری برای آماده سازی محور‌های پر تردد، استان کرمانشاه را تشریح کرد.

او گفت : در محور‌های حوزه استحفاظی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه اقداماتی از جمله روکش آسفالت لایه نهایی به طول ۱۹ کیلومتر، یک کیلومتر روکش آسفالت لایه رگلاژی و ۱۸ کیلومتر لکه گیری آسفالت انجام شده است.

او از انجام ۲۱۸ کیلومتر چاله پرکنی و لکه گیری، به صورت امانی در سطح محور‌های استان خبر داد و افزود: ۶۰۰ کیلومتر خط کشی محور‌های بزرگراهی و اصلی انجام شده و ۲۵۰ متر مربع تابلوی اطلاعات نصب شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه ۲۴ کیلومتر اجرای فوگسیل انجام شده بود، افزود: ۳۴ هزار و ۸۳۳ تن آسفالت مصرف شده بود.

کرمی از نصب ۴ هزار و ۶۰۰ عدد علائم ایمنی و مسیر نما‌های کامپوزیت خبر داد و گفت: ۶۵ مورد ایمن سازی و آشکارسازی دماغه‌ها و دوربرگردان‌ها در طول محور انجام شده است.

این مسئول افزود: تعمیر و نوکوبی گاردریل به طول ۶۰ کیلومتر همچنین دو کیلومتر نیز نصب نیوجرسی انجام شده است.

او از تعمیر و نگهداری چراغ‌های چشمک‌زن به تعداد ۱۸۰۰ خانه چراغ و تعمیر و نگهداری مسیر روشنایی به طول ۱۴۶ کیلومتر خبر داد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.