نقش زنان در دوران دفاع مقدس از منظر رهبر انقلاب

حساب توئیتری ریحانه بیانات رهبر انقلاب درباره نقش زنان در دوران دفاع مقدس و پیروزی در این جنگ نابرابر را بازنشر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حساب کاربری توئیتری ریحانه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، حضرت آیت الله خامنه‌ای به مناسبت هفته دفاع مقدس بیانات ایشان را بازنشر داد. بر اساس این توئیت‌ها بخشی از سخنان ایشان به خصوص در رابطه نقش زنان در طول هشت سال دفاع مقدس منتشر شد.

رهبر انقلاب نقش زنان در انقلاب اسلامی، به خصوص در طول هشت سال دفاع مقدس که جزو سخت‌ترین دوران در تاریخ کشور طی دوران معاصر است را یادآور شدند و با خاطرنشان کردن نقش مهم زنان و به خصوص مادران شهدا در پشت جبهه ها و میانه میدان، مقام زنان را ارج نهادند.


بیشتر بخوانید


در ادامه متن و توئیت منتشر شده توسط صفحه ریحانه را مشاهده می‌کنید:

" رهبر انقلاب: اگر در جنگی که هشت سال بر ما تحمیل شد، زنان ما، بانوان کشور ما در میدان جنگ، در عرصه‌ی عظیم ملی حضور نمی‌داشتند، ما در این آزمایش دشوار و پر محنت پیروز نمی‌شدیم. زن‌ها، ما را پیروز کردند.

رهبر انقلاب: مادران شهدا و ایثارگران با صبر خود فضایی را در یک منطقه محدودی به وجود آوردند، که آن فضا جوان‌ها را، مردان را، به حضور مصممانه تشویق می‌کرد؛ و این در سراسر کشور گسترده بود. نتیجه این شد که فضای کشور ما یکسره فضای مجاهدت، فداکاری و گذشت شد؛ گذشت از جان؛ و پیروز شدیم "

رهبر انقلاب نقش پررنگ زنان در طول هشت سال دفاع مقدس را یادآوری کردند

رهبر انقلاب نقش پررنگ زنان در طول هشت سال دفاع مقدس را یادآوری کردند

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.