عنوان پرفروش‌ترین فیلم سال به «هشتصد» چینی رسید

فیلم جنگی «هشتصد» محصول کشور چین با پشت سر گذاشتن «پسران بد تا ابد» به پرفروش‌ترین فیلم سال تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم سینمایی «هشتصد» در گیشه این هفته چین «مولان» را پشت سر گذاشت.

طبق آماری که از سوی منابع محلی چین اعلام شده، فیلم «هشتصد» که برای یک ماه در سینما‌ها اکران شده است، ۱۱.۷ میلیون دلار فروخت تا فروش کلی این فیلم در مجموع به ۴۲۳.۲ میلیون دلار برسد.

در این بین فیلم سینمایی «مولان» در دومین هفته اکران ۶.۵ میلیون دلار فروخت و کاهشی ۷۲ درصدی را نسبت به فروش در هفته نخست تجربه کرد. با وجود اینکه این فیلم در کشور چین ساخته شده و بر اساس افسانه‌های این کشور است و بازیگران چینی در آن بازی کرده اند، در گیشه این کشور تنها ۳۶ میلیون دلار فروخته و آمار جهانی این فیلم هم ۵۷ میلیون دلار است. این آمار فروش با توجه به بودجه ۲۰۰ میلیون دلاری بدون احتساب هزینه تبلیغات، ناامیدکننده است.

تحلیل‌های داخلی چین نشان می‌دهد «مولان» با فروش ۴۱ میلیون دلاری به کار خود پایان خواهد داد.

فیلم سینمایی «هشتصد» با بودجه ۸۵ میلیون دلاری روز دوشنبه فیلم سینمایی «پسران بد تا ابد» را پشت سر گذاشت و به پرفروش‌ترین فیلم سینمایی سال ۲۰۲۰ تبدیل شد. این فیلم تاکنون ۴۲۶ میلیون دلار فروخته و پیش بینی می‌شود اکرانش در چین با ۴۴۵ میلیون دلار تمام شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار