راه اندازی مرکز تخصصی آموزش‌های کارآفرینی و مهارت‌های کسب و کار در خوزستان

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: مرکز تخصصی آموزش‌های کارآفرینی و مهارت‌های کسب و کار در این استان راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالنبی سواعدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستانگفت: همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس مرکز تخصصی کارآفرینی و مهارت‌های کسب و کار با همکاری دستگاه‌های اجرایی ذیربط  راه اندازی شد.

او افزود: مرکز تخصصی آموزش‌های کارآفرینی و مهارت‌های کسب و کار با هدف انسجام بخشی به فعالیت‌های استارت آپی برای کسب مهارت‌های لازم کارآفرینی و متعاقباً ورود به بازار اشتغال و کسب و کار در آینده‌ای نزدیک در استان راه اندازی می‌شود.

سواعدی بیان کرد: امروز در همه دنیا اکثر مشاغل جدید از طریق شرکت‌های نوپایی به وجود می‌آیند که کالا‌ها و خدمات جدیدی را به بازار کار عرضه می‌کننددفاع مقدس که داشتن رویکرد نظام مند و پیاده سازی یک زیست بوم، آن هم به شکلی پویا، کارآمد و پایدار می‌تواند در جهت افزایش نرخ اشتغال و کارآفرینی عمل کند.

سواعدی راه اندازی مرکز تخصصی آموزش کارآفرینی و مهارت‌های کسب و کار را یک فرآیند فرابخشی دانست و تصریح کرد: این مرکز با رویکرد تعامل با دستگاه‌های اجرایی نظیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مجامع صنفی، اتاق بازرگانی دانشگاه‌ها وشرکت شهرک‌های صنعتی  در  مرکز خوارزمی اهواز واقع در منطقه کیانپازس خیابان ۹ شرقی راه اندازی شد.

انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.