بازدید نایب رئیس مجلس از مرکز توانبخشی جانبازان امام خمینی (ره)

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نایب رئیس مجلس از مرکز توانبخشی جانبازان امام خمینی (ره) بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی امروز عصر سه‌شنبه یکم مهرماه به همراه محمدرضا دشتی اردکانی و زهرا شیخی مبارکه نمایندگان مردم اردکان و اصفهان در مجلس شورای اسلامی از مرکز توانبخشی جانبازان امام خمینی (ره) بازدید کردند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در توضیح این دیدار، گفت: امسال اولین هفته دفاع مقدسی است که مجلس یازدهم با آن مصادف شده است و از منظر دیگر چهلمین سالگرد جنگ تحمیلی عراق علیه جمهوری اسلامی ایران است لذا با جمعی از همکاران با گروهی از این ایثارگران در مرکز توانبخشی امام خمینی (ره) دیدار و گفت‌وگو کردیم.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا، افزود: با توجه به شیوع کرونا و محدودیت در برگزاری مراسم تکریم از جانبازان و ایثارگران تصمیم گرفتیم تا ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی از مرکز توانبخشی امام خمینی (ره) بازدید کرد و ضمن پاسداشت هفته دفاع مقدس، مجاهدت‌ها و ایثارگری‌ها با عزیزانی که به خاطر انقلاب اسلامی جان خود را به خطر انداختند، دیداری داشته باشیم.

قاضی زاده هاشمی با یادآوری مباحث مطرح از سوی جانبازان مرکز توانبخشی امام خمینی (ره)، گفت: عمده موضوعات مطرح شده توسط این عزیزان، مربوط به نگرانی عمیق آن‌ها در ارتباط با حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی بود. همچنین درباره وضعیت زندگی مردم، مشکلات آن‌ها و عملکرد مسئولین دغدغه‌هایی را عنوان کردند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: این عزیزان جانباز در کنار مسائل مذکور به مشکلاتی که در حوزه خدمات درمانی به جانبازان نخاعی است اشاره کردند، متاسفانه این گروه از افراد با مشکلات عدیده جسمی درگیر مسائلی در حوزه تامین تجهیزات و دریافت خدمات درمانی هستند.

قاضی زاده هاشمی در پایان تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم مسائل این عزیزان را در مجلس پیگیری کنیم تا مشکلات آن‌ها کمتر شود.

گفتنی است؛ جانبازان مرکز توانبخشی امام خمینی (ره) در جریان این دیدار به مسائل و مشکلات مردم و به ویژه جانبازان و ایثارگران اشاره کردند که از این جمله مشکلات می‌توان به مسائل جانبازان و ایثارگران در حوزه بیمه و دریافت خدمات درمانی، عدم اجرای قانون برنامه چهارم توسعه در ارتباط با تشکیل پرونده الکترونیک برای همه بیماران به ویژه جانبازان و ایثارگران، عدم پرداخت به موقع حقوق و مزایای جانبازان و وضعیت نامناسب معیشتی جانبازان و ایثارگران اشاره کرد.

جانبازان این مرکز همچنین بر صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی، دفاع از منافع ملی، توجه مسئولان به حقوق مردم و امید مردم به مجلس انقلابی یازدهم تاکید کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار