تکذیب انتخاب کارگردان برای سریال شهید سردار سلیمانی

تهیه کننده سریال سردار سلیمانی اعلام کرد:هرگونه گمانه‌زنی درباره این اثر ملی را رد می‌کنم، کار کماکان در مرحله مطالعه و پژوهش است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان امروز اول مهرماه یکی از رسانه‌ها از انتخاب روح الله حجازی به عنوان کارگردان سریالی درباره زندگی سردار حاج قاسم سلیمانی خبر داد که مرتضی فاطمی تهیه‌کننده این مجموعه خبر را تکذیب کرد.

فاطمی اعلام کرد: «هرگونه گمانه‌زنی درباره این اثر ملی را رد می‌کنم. کار کماکان در مرحله مطالعه و پژوهش است. تا امروز با بهترین هنرمندان کشور چه در حوزه محتوا و چه اجرا مذاکره و گفتگو کرده‌ایم، اما هنوز هیچ تصمیمی نهایی و اتخاذ نشده. ان‌شاءالله هر چه رخ می‌دهد ما از جا مانده‌ها نباشیم.»

 

 

کارگردان سریال سردار سلیمانی انتخاب نشده است

 

کارگردان سریال سردار سلیمانی انتخاب نشده است

مرکز سیمافیلم قصد دارد در قالب یک مینی‌سریال رشادت‌های سردار قاسم سلیمانی را به تصویر بکشد. محور اصلی این سریال عملیات آزادسازی کرکوک و ماجرای حضور شبانه حاج قاسم سلیمانی در اربیل کردستان عراق برای نجات این شهر از چنگال داعش و جلوگیری از سقوط آن خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد یزدانی نیکو
۲۳:۱۹ ۰۲ مهر ۱۳۹۹
سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما خواستم عرض کنم این حقیر به تازگی مجوز 3 جلد شعر از وزارت ارشاد دریافت کردم و یکی از اشعارها در خصوص سردار سلیمانی است اگر برای تیتراژ فیلم و سریال در صدد استفاده از شعر هستید من میتونم این شعر رو خدمت شما قرار بدم
Iran (Islamic Republic of)
babak
۰۳:۴۶ ۰۲ مهر ۱۳۹۹
بهترین بازیگر برای نقش سردار فقط پرویز پرستویی
چون شباهت بسیاری با ایشان دارند.
فیلم بادیگارد رو به یاد بیارید
آخرین اخبار