دولت امروز کشور را بدون نفت اداره می‌کند

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه کشور در شرایط بودجه‌ای نامناسبی قرار دارد، گفت: دولت بدون درآمد‌های نفتی همچنان پروژه‌های عمرانی را اجرا و افتتاح می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  افشین کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمانشاه گفت: در ۶۰سال اخیر که ۴۰ درصد بودجه ایران نفتی شده اولین سالی است که دولت درآمد نفتی ندارد، اما پروژه‌های عمرانی را تعطیل نکرده است.

او گفت: دولت امروز کشور را بدون نفت اداره می‌کند و با این وضعیت بودجه ای، پروژه‌های مختلف عمرانی نیز در نقاط مختلف کشور افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

او با اشاره به اینکه مالیات منبع دوم درآمد کشور است، اظهارداشت: به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی کسب و کارها، درآمد‌های مالیاتی نیز کاهش یافته و اکنون کشور با وضعیت بودجه‌ای نامناسب و کاهش محسوس آن مدیریت می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه در ادامه با قدردانی از توجه ویژه وزیر بهداشت به استان کرمانشاه، گفت: در دولت تدبیر و امید در حوزه توسعه زیرساخت‌های  بهداشت و درمان در استان کرمانشاه گام‌های بلندی برداشته شده است.

کریمی افزود: در این دولت ۲۰درصد تخت‌های بیمارستانی در استان کرمانشاه افزایش یافته است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار