تعلیم و تربیت نیاز به اندیشه، تفکر و همفکری دارد

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز گفت: تعلیم و تربیت نیاز به اندیشه‌، تفکر و همفکری دارد که این امر در جلسات شورای معلمان می‌تواند تحقق یابد.

یاسین معتوکی مدیر آموزش وپرورش ناحیه ۴ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اینکه شورا اساس کار و سیاست مدیریت و رهبری است، گفت: مشارکت در امر شورای مدرسه از سوی معلمان موثرترین و مهمترین شیوه برقراری ارتباط آموزشی با کادر اداری مدرسه است.

اوبا تاکید براینکه هدف اصلی آموزش وپرورش تعلیم و تربیت است، افزود: با توجه به شرایط خاص کرونا ویروس باید فضای تدریس را در بستر شاد با امکانات موجود در جهت کسب آموزش مهارت‌های لازم وضروری به دانش آموزان مهیا و فراهم کنیم.

معتوکی بر استفاده از فناوری نوین، بستر شاد، تولید و محتوای آموزشی از سوی دبیران و معلمان در زمینه‌های آموزشی و پرورشی تاکید کرد.

مدیر آموزش وپرورش ناحیه ۴ اهواز، در پایان با اشاره به اهمیت همکاری اولیا در امر آموزش با توجه به شرایط خاص کرونا ویروس، گفت: از عوامل مهم در رشد وپیشرفت تحصیلی دانش آموزان ارتباط و نقش والدین با مدرسه و همراهی و همکاری آنان در امر تعلیم و تربیت است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.