یوسفی در صحن علنی:

صاحبان خانه‌های لوکس باید مالیات بدهند

عضو کمیسیون عمران گفت: در طرح جهش تولید و تأمین مسکن به زمین‌های بایر، معاملات مکرر و خانه‌های لوکس مالیات تعلق می‌گیرد.

صاحبان خانه‌های لوکس باید مالیات بدهندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی یوسفی، نماینده مردم اهواز در جلسه امروز مجلس و در موافقت با  کلیات طرح دو فوریتی جهش تولید و تأمین مسکن با بیان اینکه مشکلات اساسی مردم در حوزه اقتصادی باید برطرف شود، گفت: اصلی‌ترین مشکل معیشتی مردم تأمین مسکن است.

نماینده مردم اهواز گفت:  با توجه به  رشد ۱۵۰ تا ۲۰۰ درصدی قیمت مسکن این طرح به مدت دو ماه در کمیسیون عمران با کمک مجموعه‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفت و قرار است تحولی در حوزه تأمین مسکن ایجاد کند.

وی افزود: در این طرح متولی اصلی مسکن در حوزه ساخت، تسهیلات، نظارت و قیمت‌گذاری تعیین می‌شود، همچنین به زمین‌های بایر، معاملات مکرر و خانه‌های لوکس نیز مالیات تعلق می‌گیرد.

عضو کمیسیون عمران مجلس  گفت:  حدود ۵.۴ میلیون خانه روستایی که ۳.۵ میلیون آن نیاز به تعمیر دارد و در معرض تخریب  هستند و ۱۲ میلیون جوان در شرف ازدواج داریم که ۲.۵ میلیون نفر آن بالای ۳۴ سال سن دارند، چرا که هنوز موفق به تأمین مسکن نشده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار