باقری فرد مطرح کرد؛

تخفیف ۲۵ درصدی برای دانشجویان شهریه پرداز دانشگاه علوم پزشکی ایران

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور دانشجویان شهریه پرداز دانشگاه در ترم جدید از تخفیف ۲۵ درصدی برخوردار می‌شوند.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران اظهار کرد: بر اساس تصمیم هیات رئیسه، دانشجویان شهریه پرداز دانشگاه علوم پزشکی ایران در ترم مهر ۱۳۹۹ از تخفیف ۲۵ درصدی برخوردار می‌شوند.

او با اشاره به جمعیت ۱۰ درصدی دانشجویان شهریه پرداز در دانشگاه علوم پزشکی ایران، افزود: این تخفیف شامل همه دانشجویان در تمامی مقاطع تحصیلی به غیر از دانشجویان فوق تخصص می‌شود. این تصمیم به دلیل شرایط اقتصادی کشور و به منظور کمک به دانشجویان و خانواده‌های آن‌ها گرفته شده است و پیش از این هم تقسیط شهریه دانشجویانی که شرایط خاص داشتند، انجام می‌شد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران در ادامه گفت: آموزش دانشجویان در ترم جاری به صورت ترکیبی یعنی حضوری و مجازی انجام می‌شود، اما تلاش شده است تا جایی که امکان دارد، آموزش‌ها مجازی باشد.

او با بیان اینکه در تمامی گروه‌های آموزشی، نشست‌های تخصصی برگزار شده است تا دروسی که امکان مجازی شدن دارند، شناسایی شوند، افزود: آموزش‌ها در اکثر رشته‌ها ۲۰ تا ۵۰ درصد و حتی در برخی از آن‌ها تا ۸۰ درصد به صورت مجازی خواهد بود. در واقع آموزش‌های مجازی در هیچ گروهی کمتر از ۲۰ درصد نیست.

باقری فرد گفت: در طول چند ماه گذشته سعی کردیم تمام زیرساخت‌ها برای آموزش مجازی، آزمون مجازی و همچنین آزمون حضوری الکترونیک تقویت شوند. برای هر یک از این سه حوزه با نظر متخصصان مربوطه، شیوه نامه تهیه شده است که به زودی در شورای آموزشی دانشگاه نیز تصویب می‌شوند.

او ادامه داد: با افزایش ظرفیت مرکز آزمون الکترونیک از ۲۵۰ به ۳۵۰ صندلی، برخی آزمون‌هایی که اساتید نیاز به ارزیابی دقیق تری از دانشجویان دارند، به صورت حضوری و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این مرکز برگزار می‌شوند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به اهمیت کیفیت آموزش‌های مجازی، گفت: تمام اعضای هیات علمی و کارشناسان آموزش‌های لازم را دیده اند و در این ترم علاوه بر توجه به کمیت آموزش‌های مجازی، کیفیت آموزش‌ها هم پایش می‌شود.

او در پایان افزود: چون شرایط بیمارستان‌ها به جهت میزان درگیری با بیماری کرونا متفاوت است، تصمیم گیری در مورد تعداد و نحوه حضور دانشجویان بالینی به معاونان آموزشی همان بیمارستان تفویض شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار