آغاز به کار مجدد کارخانه اسیدسیتریک کرمانشاه

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن، و تجارت استان کرمانشاه با تایید خبر آغاز به کار مجدد کارخانه اسیدسیتریک کرمانشاه در آینده نزدیک، گفت : هم اکنون تولید و بارگیری آزمایشی در این کارخانه در حال انجام است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ احسان صلاحی معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن، و تجارت استان کرمانشاه با بیان اینکه کار‌های اوورهال کارخانه اسیدسیتریکو تعمیرات مقدماتی آن انجام شده، گفت : بارگیری آزمایشی با تزریق شربت گلوکز نیز در حال انجام است و در نهایت کیفیت محصول تولیدی که قرار است به بازار عرضه شود، بررسی خواهد شد.

او گفت : بعد از طی این مراحل و پشت سر گذاشتن تولید آزمایشی، واحد فعالیت اصلی خود را از سر خواهد گرفت.

معاون امور صنایع سازمان صمت استان کرمانشاه با اشاره به بدهی‌هایی که مجموعه اسیدسیتریک داشت، افزود: کار‌های تسویه این بدهی‌ها نیز در حال انجام است.

صلاحی از پیگیری برای افزایش تعرفه واردات اسیدسیتریک خارجی هم خبر داد تا دوباره مشکل صرفه اقتصادی برای تولیدات این واحد ایجاد نشود.

او سرمایه‌گذاری کارخانه اسیدسیتریک کرمانشاه را به نرخ امروز نزدیک به هزار میلیارد تومان برآورد کرد و افزود: این واحد در صورت فعالیت سه شیفت، می‌تواند زمینه اشتغال بیش از ۲۰۰ نفر را فراهم کند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
احسان
۲۳:۳۸ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
کارخانه اسید سیتریک کرمانشاه هم اکنون در حال تولید آزمایشی است و در سه شیفت در حال فعالیت است تا به سرانجامی که باید برسد ، امید اینکه مسئولین نیز با تلاش ، شرایط مساعدی فراهم نمایند که این کارخانه ارزشمند سالیان سال فعال و در حال تولید باشد .
آخرین اخبار