رئیس مرکز بهداشت شهرستان چرداول:

جامعه سالم نیازمند توجه به سلامت بانوان است

صادقی گفت: داشتن یک جامعه سالم، مستلزم داشتن بانوان سالم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محسن صادقی معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت شهرستان چرداول در نشست هم اندیشی درون بخشی هفته سلامت بانوان ایرانی که در شهرستان چرداول برگزار شد، گفت: داشتن یک جامعه سالم، مستلزم داشتن بانوان سالم است.

او ضمن تاکید بر اهمیت برنامه ریزی منسجم در زمینه تامین سلامت بانوان به عنوان ستون خانواده در دوران همه گیری کرونا اظهار کرد: در طولانی مدت این همه گیری ، ضمن تاثیر بر سلامت جسمی ، روانی و اجتماعی زنان می‌تواند آسیب‌های جدی به خانواده و جامعه وارد کند.

لیلا عدالتی کارشناس مسئول واحد سلامت خانواده و جمعیت شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرداول نیز ضمن اعلام روز شمار هفته سلامت بانوان ایرانی ، بیان کرد: بانوان برای گذر از دوره سخت همه گیری کرونا ، نیازمند آگاهی و حمایت همه جانبه در خانواده و جامعه هستند.

او ادامه داد: امیدوار هستیم که با انجام نشست‌های درون بخشی ، بین بخشی و اقدامات فرابخشی و با استفاده از ظرفیت‌های موجود در جامعه در هفته ملی سلامت بانوان ایرانی که ۲۴ لغایت ۳۰ مهرماه برگزار می‌شود ، بتوان در راستای حمایت از این قشر گام‌های اساسی برداشت.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.