تحلیل رسانه سعودی از دیدار استقلال و الاهلی عربستان

یک رسانه سعودی به بررسی دیدار تیم‌های فوتبال استقلال ایران و الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال استقلال ایران و الاهلی عربستان در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا امروز به مصاف هم خواهند رفت. به همین منظور رسانه سعودی "عاجل" به بررسی این دیدار پرداخت و نوشت: تیم فوتبال الاهلی بدون فشار و استرس خیلی زود به مرحله حذفی مسابقات رسید و حالا امروز برابر تیم استقلال ایران بازی خواهد کرد. تیم استقلال در مقابل شاگردان میلوویچ سرمربی الاهلی، به دنبال کسب ۳ امتیاز کامل از بازی است و باید حداقل ۲ گل به ثمر برساند تا به جای الشرطه به مرحله بعدی برسد.  تیم استقلال به الاهلی به عنوان  برگ برنده و بلیت پرواز به مرحله حذفی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نگاه می‌کند.  

ولادان میلووویچ، سرمربی تیم الاهلی عنوان کرده است دیدار برابر استقلال مانند سایر تقابل‌های قبلی بسیار سخت و مهم است. از طرفی مجید نامجو مطلق سرمربی استقلال تاکید کرده است به این بازی امید بالایی دارد و تیمش تنها برای پیروزی پا به میدان خواهد گذاشت.

باشگاه الاهلی با کسب ۶ امتیاز  در رده نخست لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد و استقلال در میان گروه ۳ تیمی در رده سوم قرار دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۶ ۰۲ مهر ۱۳۹۹
کلا سه تا تیم دارند تو گروهشون یکشون که جنگزدست و نتونستند رفت و برگشت ببرندش اون یکی رو هم تو شرایطی باهاش روبروی میشند که قبلا صعود کرده و این بازی براش تشریفاتیه
آخرین اخبار