صادرات یک میلیون و ۷۶ هزار دلار کالا از گمرک

مدیرکل گمرک استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک میلیون و ۷۶ هزار دلار انواع کالا در نیمه نخست سالجاری از گمرک کهگیلویه و بویراحمد به کشورهای همسایه صادر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، بهنام احمدی مدیرکل گمرک استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک میلیون و ۷۶ هزار دلار انواع کالا در نیمه نخست سالجاری از گمرک کهگیلویه و بویراحمد به کشورهای همسایه صادر شد و کالاهای صادراتی استان به لحاظ وزنی نسبت به نیمه اول سال گذشته ۲۸ درصد و به لحاظ ارزش دلاری بیش از ۸۹ درصد افزایش یافته است.

بهنام احمدی افزود: در ۶ ماهه اول امسال ۳۸ فقره اظهارنامه صادراتی به وزن ۶۲۱ هزار تن کالا شامل پودر و عصاره شیرین بیان، انواع محصولات آرایشی و بهداشتی، زعفران، اسانس، کفش اسپورت، پوشاک و اسپری خوشبو کننده از گمرک استان صادر شده است.

او ارزش محصولات صادراتی استان را یک میلیون و ۷۶ هزار دلار اعلام کرد و گفت: ارزش کالاهای صادراتی نیمه اول سال گذشته ۵۶۷ هزار و ۹۸۳ دلار است.

مدیرکل گمرک کهگیلویه و بویراحمد گفت: این کالاها از گمرک استان به کشورهای عراق، آلمان، سوئیس، فرانسه، آفریقای جنوبی و افغانستان صادر شده است.

او بیان کرد: در نیمه نخست امسال مطابق با ماده ۴۷ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز ۱۳۲ فقره پرونده در گمرک استان تشکیل و بررسی شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.