افزایش خطرناک مبتلایان کرونا در اصفهان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی اصفهان گفت: بیش از ۹۰ درصد بیمارانی که به درمانگاه‌های استان مراجعه می‌کنند علائم کرونا دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بهروز کلیدری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی اصفهان  گفت: با توجه به افزایش مبتلایان کرونا در استان، از پنجم مهر، فقط بیماران کرونایی، اورژانسی و سرطانی در مراکز درمانی استان بستری می‌شوند.در کمتر از یک روز و تا پایان روز گذشته،۱۷۵ بیمارجدید مبتلا به کرونا در استان اصفهان شناسایی شده است و در همین مدت هم ۲۰ بیمار کرونایی بستری در این مراکز فوت کردند.
 
او با تاکید بر اینکه هم اکنون دست کم هزار و ۳۰۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان اصفهان (به غیر از کاشان و آران و بیدگل) بستری هستند افزود: زنگ خطر بزرگ افزایش شیوع و ابتلا به کرونا در استان اصفهان به صدا درآمده است و بیش از ۹۰ درصد بیمارانی که به درمانگاه‌های استان مراجعه می‌کنند علائم کرونا را دارند.

کلیدری ادامه داد: متاسفانه بی توجهی مبتلایان به علائم کرونا بیشتر شده و  چند روز پیش جوان مبتلا به کرونا در اصفهان با تنگی نفس شدید به یکی از مراکز درمانی مراجعه کرد، ولی با توجه به آسیب دیدگی شدید ریه، به فاصله ۱۵ دقیقه از پذیرش، جان باخت.

او گفت:هم اکنون در کلانشهر اصفهان بیمارستان الزهرا و عیسی بن مریم، به طور کامل وبخش‌هایی از بیمارستان‌های شریعتی، غرضی، عسگریه و میلاد برای بستری مبتلایان به کرونا و ۲۰ تا۲۵ درصد ظرفیت بیمارستان‌ها در شهرستان‌ها برای بستری بیماران کرونایی اختصاص یافته است.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.