باغ موزه انقلاب و دفاع مقدس در قم افتتاح شد/رونمایی از تمبر یادبود

باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در قم با سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم پیش از ظهر امروز  چهارشنبه در مراسمی با حضور مسئولان استانی و با سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

بهرام سرمست استاندار قم  در مراسم افتتاحیه باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: خدارا شاکر هستیم که در هفته دفاع مقدس توفیق داد تا از جوار شهر کریمه اهل بیت (س) شاهد افتتاح باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باشیم.

او  افزود: یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، امام شهدا و همچنین شهید سلیمانی را گرامی می‌دارم، امیداریم دِین خود را نسبت به خانواده شهدا و همه کسانی که نقش آفرینی کردند به خوبی ادا کنیم.

استاندار قم با اشاره به اهمیت افتتاح باغ موزه انقلاب اسلامی در قم عنوان کرد: امروز باید حافظ ارزش‌ها باشیم و این پروژه‌ها را برای نسل جوان تبیین کرده و حافظ خوبی برای آرمان‌های انقلاب اسلامی باشیم.

همچنین امروز تمبر یادبود افتتاح باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور استاندار قم رونمایی شد.

باغ موزه انقلاب و دفاع مقدس در قم افتتاح شد/رونمایی از تمبر یادبود

موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم از مصوبات سفر رهبر انقلاب اسلامی به قم در سال ۱۳۸۹ به شمار می‌رود که در فضایی به وسعت ۳۲ هکتار در میدان مفید قم احداث شده است.

مراکزی از جمله گالری، آمفی تئاتر، کتابخانه تخصصی و مرکز اسناد در مساحتی حدود پنج هکتار در این موزه احداث شده و ۲۷ هکتار نیز به باغ موزه اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/ح/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار