طرح نذر خون تا اربعین حسینی

مدیرکل انتقال خون البرز گفت: ساعات کاری پایگاه های انتقال خون البرز از ۱۱مهرماه ماه جاری اهدای خون در روزهای جمعه منتفی خواهد شد.

میر محمدعلی حسینی، مدیرکل انتقال خون البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: ساعات کاری پایگاه های انتقال خون البرز از شنبه پنجم مهرماه در اداره کل انتقال خون البرز واقع در ۴۵ متری گلشهر چهارراه گلزار غربی از ساعت هشت الی ۱۹، مرکز مهربانو واقع در رجایی شهر خیابان داریوش در روزهای شنبه تا سه شنبه از ساعت هشت الی ۱۳:۴۵ آماده ارائه خدمات است.

مدیرکل انتقال خون البرز با اشاره به این که  درپایگاه انتقال خون توحید واقع درمیدان توحید از شنبه تا چهارشنبه از ساعت هشت تا ۱۳:۴۵ و پنجشنبه از ساعت هشت تا ۱۲:۴۵ برای اهدای خون  فعال خواهد بود افزود: از ۱۱مهرماه ماه جاری اهدای خون در روزهای جمعه منتفی خواهد شد.

میر محمدعلی حسینی گفت: با اجرایی شدن طرح نذر خون تا اربعین از مردم خواست برای یاری رساندن به بیماران نیازمند به مراکز انتقال خون استان مراجعه کنند.

مدیرکل انتقال خون البرز افزود: اهدا کنندگان خون مستمر در تهیه و تامین خون و فرآورده های خونی یاور انتقال خون هستند که از آن ها انتظار داریم با اهدای خون در این ایام یاری رسان بیماران نیازمند به خون و فرآورده های خونی باشند.

انتهای پیام / ر.ن 

 

 

برچسب ها: نذر خون ، اهدای خون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.