اهدای لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند رامهرمز/ به پویش تخته مهربانی بپیوندید

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) رامهرمز گفت: پویش تخته مهربانی به منظور تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند این شهرستان راه اندازی شده است.

مجید قنواتی مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) شهرستان رامهرمز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پویش تخته مهربانی به منظور تامین بخشی از لوازم التحریر دانش آموزان نیازمند و بازمانده از تحصیل به همت جهادگران این قرارگاه راه اندازی شده است.

او با بیان اینکه در پیش تخته مهربانی مقرر شده تبلت نو و کارکرده، کیف، کفش، دفتر، مداد رنگی، مداد، خودکار، تراش و پاک کن تهیه و بین دانش آموزان نیازمند توزیع شود، افزود: خیرین و نیکوکاران می‌توانند اقلام مذکور را به همکاران فعال در قرارگاه به نام علی رامهرمزی و قاسم حیاتی تحویل دهند و یا با شماره تلفن‌های ۰۹۳۹۹۹۰۰۲۹۷ و ۰۹۱۶۶۹۲۴۶۶۵ برای انجام هماهنگی‌ها تماس حاصل نمایند.

قنواتی بیان داشت: نیکوکارانی که قصد دارند با کمک‌های نقدی در این پویش و حرکت خداپسندانه مشارکت داشته باشند، می‌توانند مبالغ موردنظر خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۲۹۳۷۰۳۸۴۰ بانک ملی ایران به نام مجید قنواتی واریز نمایند تا جهادگران مایجتاج دانش آموزان نیازمند و محروم را تهیه و به آن‌ها اهدا کنند.

مسئول قرارگاه جهادی امام رضا (ع) شهرستان رامهرمز از خیران و نیکوکاران با عنوان بازوان توانمند موسسات خیریه و گروه‌های جهادی یاد کرد و ادامه داد: توانمندسازی و تامین مایجتاج موردنیاز فقرا با همکاری و همراهی مردم امکانپذیر است و آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی از سوی مردم سخاوتمند هستیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.