فارس، قهرمان مسابقات کاراته مجازی سبک‌های آزاد مردان

کاتارو‌های فارسی با کسب هشت مدال رنگارنگ عنوان قهرمانی کشورا بدست آوردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، دومین دوره مسابقات کاراته مجازی کاتا سبک‌های آزاد آقایان در بخش کاتا با معرفی نفرا برتر به کار خود پایان داد و تیم فارس با کسب دو نشان طلا، دو نقره و سه برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد.

در این دوره از رقابت‌ها که با حضور ۱۴۰ شرکت کننده برگزار شد پوریا نصرتی در کمربند زیر قهوه‌ای رده سنی خردسالان قهرمان شد و محمود محمودزاده، رضا هاشم زاده و محمدمهدی صفری دیگر کاتارو‌های فارسی در کمربند قهوه‌ای و مشکی رده سنی جوانان، عنوان‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در رده سنی نونهالان پدرام خانی زاده از استان فارس در کمربند زیر قهوه‌ای پس از شاهین عبدی پور از استان کردستان به مدال نقره رسید.

علی عباسی در بخش کمربند زیر قهوه‌ای رده سنی نوجوانان عنوان دوم را از آن خود کرد و رضا محمودزاده در کمربند قهوه‌ای و مشکی رده نونهالان و مصطفی نصرتی در کمربند قهوه‌ای و مشکی رده بزرگسالان مدال برنز کسب کردند.

در جدول رده بندی مدالی مسابقات مجازی سبک‌های آزاد کاراته مردان کشور، پس از استان فارس که با ۲ طلا، ۳ نقره و ۳ برنز قهرمان شد، قم با ۲ طلا، ۲ نقره، ۳ برنز و گیلان با یک طلا، یک نقره و یک برنز به ترتیب دوم و سوم شدند.

تیم کردستان با یک طلا و یک برنز، خوزستان و کرمان با یک طلا، تهران و مازندران با یک نقره و یک برنز، هرمزگان با ۳ برنز، آذزبایجان غربی با ۲ برنز و اصفهان با یک برنز در رده‌های بعدی این رقابت‌ها جای گرفتند.

قضاوت دومین دوره رقابت‌های کاتا مجازی مردان ایران را علی اکبر قاسمی احمدرضا میری، محمود رضا میری، سیدخسرو مدنی، جعفر سمودی، محمدرضا حسینی و محمدرضا رستمی زاده طبق قوانین فدراسیون جهانی بر عهده داشتند.

مسابقات مجازی سبک‌های آزاد کاراته بانوان کشور هم سوم مهر ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.