کاهش ۸۶ درصدی عضویت ورزشکاران استان در کمیته خدمات درمان فدراسیون پزشکی ورزشی

مدیرکل ورزش و جوانان فارس از کاهش ۸۶ درصدی عضویت ورشکارن فارسی در کمیته خدمات درمان فدراسیون پزشکی ورزشی نسبت به زمان مشابه پارسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عباس حاجی زاده مدیرکل ورزش و جوانان فارس در بازدید از هیات پزشکی ورزشی استان با اشاره به اینکه کرونا تاثیرات زیادی در تمامی بخش‌های جامعه و به خصوص ورزش داشته گفت: این تاثیرات در هیات پزشکی ورزشی فارس نیز منجر به کاهش ۸۶ درصدی عضویت ورزشکاران در کمیته خدمات درمان شد ولازم است به این هیات که پشتیبان ورزشکاران است نگاه ویژه شود.

او، کسب رتبه‌های برتر کشور  از سوی کمیته‌های مختلف هیات پزشکی ورزشی فارس را نیز نشان از توانمندی این هیات دانست و جایگاه ورزش فارس در کشور دانست و ابراز امیدواری کرد تا این موفقیت‌ها همچنان ادامه داشته باشد.

حاجی زاده، بیان کرد: در استان فارس تا کنون ۴۹۹ باشگاه آسب دیده از کرونا در سامانه کارا ثبت نام کرده اند که نزدیک به ۲ و نیم میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده اند.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس، تصریح کرد: در استان فارس مربیان نیز می‌توانند با در دست داشتن معرفی نامه از باشگاه و مراجعه به شعب بانک قرض الحسنه مهر کالا کارت تا سقف ۲۰ میلیون تومان و با اقساط ۱۲ ماهه با کارمزد ۴ درصد دریافت کنند تا بتوانیم بخشی از مشکلات آن‌ها را برطرف کنیم.

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار