رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: نظارت بر روند عرضه کالا‌های اساسی در استان اردبیل تشدید می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: نظارت بر روند عرضه کالا‌های اساسی در استان اردبیل تشدید می‌شود و با کسانی که از عرضه کالا خودداری کنند یا محصولات را به بهانه نوسانات ارز احتکار نمایند، به شدت برخورد می‌شود.

او با بیان اینکه فروشندگانی که از قبل کالا در اختیار دارند، باید کالا‌های در اختیار را با قیمت واقعی به مردم عرضه کنند، افزود: توصیه اکید ما به متصدیان واحد‌های صنفی این است که تابع قوانین نظام صنفی و نرخ‌های مصوب باشند و به هیچ وجه از نرخ‌های مصوب عبور نکنند چراکه با برخورد قاطع بازرسین این سازمان مواجه خواهند شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل با اشاره به اینکه بازرسی‌ها کماکان و به صورت مستمر در جهت آرامش نسبی و تنظیم بازار ادامه خواهد داشت، بیان کرد: بر این اساس، انبار‌ها و مراکز نگهداری کالا‌ها به دقت رصد شده و بازرسی‌ها در سطح بازار نیز با تمرکز بر اقلام و مایحتاج ضروری مورد نیاز مردم تشدید خواهد شد.

صادقی تصریح کرد: از اول سال تا کنون حدود ۱۰۴ هزار و ۲۳۸ مورد بازرسی انجام شده است که از این تعداد حدود ۲ هزار و ۹۳۶ فقره پرونده به ارزش ۱۳۹ میلیاردو ۲۳ میلیون ۹۲۰ هزار تومان جهت صدور رای به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده است.

او افزود: مردم مطمئن باشند که هیچ‌گونه کمبودی در کالا‌های اساسی و اقلام ضروری مورد نیاز وجود ندارد و تمامی مایحتاج اساسی مورد نیاز مردم بدون وقفه تأمین شده و در اختیارشان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.