برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در اداره کل راهداری

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : برنامه‌های این اداره کل در گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس با محوریت نقش و مکتب شهید والامقام سپهبد قاسم سلیمانی و مکتب مقاومت برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فریبرز کرمی با ارج نهادن به ایثارگری دلیرمردان ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس، گفت : باید از رشادت و جانبازی‌های ایثارگران در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یاد کرد.

او گفت : این اداره کل به‌منظور ارج نهادن به مقام و منزلت شهیدان و غیور مردان هشت سال دفاع مقدس و گرامی داشتن یاد و خاطره این عزیزان برنامه‌های مختلفی را در سال جاری با همکاری تمامی بسیجیان این اداره کل انجام داده است.

کرمی افزود: برای حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ولایت مداری، مقاومت، ایثار و شهادت، خود باوری دینی و ملی اقداماتی صورت گرفته است که شاخص‌ترین آنها، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، طراحی و نصب بنر بر بیلبورد‌های جاده‌ای با مضامین دفاع مقدس و گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، شرکت در جلسات ویدئو کنفرانسی، ایجاد سنگر نمادین، آذین بندی و فضا سازی اداره کل و درج شعائر مرتبط با دوران دفاع مقدس از جمله این برنامه‌ها است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار