جام اتحادیه انگلیس؛

چلسی و نیوکاسل جشنواره گل به راه انداختند / آرسنال، لستر را حذف کرد

رقابت‌های فوتبال جام اتحادیه باشگاه‌های انگلستان با پیروزی پر گل چلسی و نیوکاسل و حذف لسترسیتی پیگیری شد.

چلسی و نیوکاسل جشنواره گل به راه انداختند /  آرسنال، لستر را حذف کردبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دور سوم رقابت‌های فوتبال جام اتحادیه انگلیس امشب (چهارشنبه) از ساعت ۲۲:۳۰ با برگزاری ۴ دیدار همزمان پیگیری شد که صعود تیم‌های چلسی، آرسنال، نیوکاسل و اروتون را به دنبال داشت.

چلسی میزبان تیم بارنزلی بود که موفق شد با درخشش کای هاورتز خرید جدید خود این تیم را با نتیجه ۶ بر صفر شکست دهد. آبراهام (۱۹)، کای هاورتز (۲۸، ۵۵ و ۶۵)، راس  بارکلی (۴۹)  و ژیرو ۶ گل آبی پوشان لندن را به ثمر رساندند.

اورتون در خانه فیلتوود تاون به مصاف این تیم رفت و با نتیجه ۵-۲ به پیروزی دست یافت. ریچارلیسون در دقایق ۲۲ و ۳۴، ایوبی در دقیقه ۴۹ و برنارد در دقیقه ۷۳ و کین در دقایق تلف شده بازی، گل‌های اورتون را زدند.

آرسنال در خانه تیم لسترسیتی به میدان رفته بود که موفق شد این تیم را  ۲ بر صفر شکست دهد. فوچس بازیکن لستر در دقیقه ۵۷ دروازه تیم خود را باز کرد و انکیتا نیز در دقیقه ۹۰ گل دوم آرسنال را زد.

نیوکاسل هم مهمان تیم  مورکام بود که با ۷ گل این تیم را در هم کوبید. جوئلینتون (۲ گل)، آلمیرون، مورفی، هایدن، لاسل  و لاوله (بازیکن حریف) ۷ گل نیوکاسل را به ثمر رساندند.

دور سوم جام اتحادیه با برگزاری ۳ دیدار دیگر امروز پنجشنبه به پایان می‌رسد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار