پیروزی بلندقامتان کردستانی در مصاف با شهروند اراک

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان گفت: تیم والیبال راه یاب ملل کردستان در چهارمین دیدار خود موفق شد تیم شهروند اراک را با شکست بدرقه کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حامدجولایی مدیر کل ورزش و جوانان کردستان گفت:هفته چهارم مسابقات لیگ برتر والیبال کشور عصر چهارشنبه با دیدار تیم‌های راه یاب ملل کردستان و شهروند اراک در سالن ۱۲۰۰ نفری زاگرس مریوان پیگیری شد.

او افزود:تیم راه یاب ملل کردستان که سه بازی نخست خود را واگذار کرده بود در این بازی موفق ظاهر شد و با نتیجه سه بر یک حریف اراکی خود را شکست داد و به اولین پیروزی خود در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور دست یافت.

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان گفت:ست اول این بازی با نتیجه ۲۸ بر ۲۶ به نفع شهروند اراک به پایان رسید، اما تیم راه یاب ملل کردستان در ادامه در سه ست پیاپی با نتایج ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۷ بر ۲۵ حریف خود را شکست دهد و سه امتیاز حساس این بازی را به دست بیاورد.

جولایی بیان کرد:تیم راه یاب ملل کردستان در سه بازی ابتدایی لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور برابر سایپای تهران، سپاهان اصفهان و فولاد سیرجان شکست خورده بود.

او افزود:تیم راه یاب ملل کردستان با این پیروزی اولین برد خانگی خود را کسب کرد و با سه شکست و یک پیروزی در جدول ۱۵ تیمی لیگ برتر باشگاه‌های کشور در جایگاه ۱۲ قرار گرفت و این تیم هفته آینده در بازی پنجم خود در لیگ برتر به مصاف تیم هورسان رامسر می‌رود این بازی روز چهارشنبه ۹ مهر ماه به میزبانی رامسر ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛مسابقات لیگ برتر والیبال کشور امسال با نام «جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» با حضور ۱۵ تیم نسبت به سال‌های گذشته حداقل یک ماه زودتر آغاز شد بنابراین در سال جاری با فشردگی کمتری برای باشگاه‌ها پیگیری خواهد شد.

در این دوره از رقابت‌ها ۱۵ تیم شهرداری ورامین، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، شهرداری ارومیه، پیکان تهران، شهرداری گنبد کاووس، شهرداری قزوین، هورسان رامسر، آذر باتری ارومیه، خاتم اردکان، سایپا تهران، شهداب یزد، فولاد سیرجان، راه‌یاب ملل کردستان، لبنیات هراز آمل و شهروند اراک حضور دارند.

در دور مقدماتی این دوره از رقابت‌ها، تیم‌ها در قالب یک گروه به صورت رفت و برگشت با هم مسابقه می‌دهند و سپس هشت تیم برتر راهی مرحله پلی‌آف خواهند شد.

دیدار‌های مرحله پلی‌آف نیز در سه مرحله پیگیری می‌شود که در مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر والیبال سال جاری، هشت تیم برتر دور مقدماتی با هم روبه‌رو می‌شوند و تیم‌های پیروز دو مسابقه از سه دیدار، به مرحله بعدی راه خواهند یافت.

انتهای پیام/م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.