سرپرست معاونت مدیرعامل در عملیات حفاری شرکت ملی حفاری ایران گفت: حفاری و تکمیل ۶۴ حلقه چاه‌ نفت و گاز در ۶ ماه نخست امسال در مناطق نفت خیز خشکی و دریایی کشور انجام شد.

سعید اکبری سرپرست معاونت مدیرعامل در عملیات حفاری شرکت ملی حفاری ایران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با تلاش متخصصان و کارکنان سختکوش شرکت، حفاری و تکمیل ۶۴ حلقه چاه‌های نفت و گاز در ۶ ماه نخست امسال در مناطق نفت خیز خشکی و دریایی کشور با موفقیت انجام شد.

او با بیان اینکه از این تعداد چاه ۲۱ حلقه توسعه‌ای توصیفی، ۴۲ حلقه تعمیری و یک حلقه اکتشافی بوده است، افزود: ۵۰ حلقه از این چاه‌ها در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، ۶ حلقه در شرکت نفت فلات قاره، ۵ حلقه در شرکت مهندسی و توسعه نفت، یک حلقه در شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، یک حلقه در قالب پروژه و یک حلقه در موقعیت فعالیت مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران حفاری، تکمیل و تحویل کارفرما شد.

اکبری با بیان اینکه در زمان حاضر کار جابجایی ۱۸ دستگاه حفاری سبک و سنگین ناوگان شرکت در مناطق عملیاتی استان‌های نفت خیز در دست اجرا قرار دارد، اظهار داشت: متراژ حفاری از ابتدای فروردین تا پایان شهریورماه را ۳۶ هزار و ۵۴۷ متر عنوان کرد.

اکبری با بزرگداشت چهلمین سال دفاع مقدس و تجلیل از حماسه آفرینی‌های رزمندگان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ۸ سال دفاع مقدس بویژه شهیدان صنعت نفت و حفاری، تصریح کرد: تلاشگران این شرکت در آن دوران با ایثار، فداکاری، همت و از خود گذشتگی ضمن حضور در جبهه ها، در جهت حفظ، نگهداشت و افزایش تولید نفت موفق به حفاری و تکمیل ۳۰۲ حلقه چاه در مناطق عملیاتی شدند که به عنوان سند افتخار شرکت ملی حفاری ایران و صنعت نفت تلقی می‌گردد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.