سه منزل مسکونی خیری محرمان در نیمروز افتتاح شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمرسیستان و بلوچستان گفت: سه باب منزل مسکونی که توسط خیران داوطلب جمعیت هلال احمر گلستان در شهرستان نیمروز بنا شده بود همزمان با طرح ملی «نذر آب۳» افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،علیرضا میربهاالدین مدیرعامل جمعیت هلال احمرسیستان و بلوچستان گفت: زیربنای این منازل مسکونی اهدایی حدود ۷۵ مترمربع است که با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) ساخته و تحویل نیازمندان منطقه شد.

او ادامه داد: همزمان با افتتاح و بهره‌برداری این منازل مسکونی در قالب طرح نذر آب سه بسته‌های غذایی، آب معدنی و اقلام زیستی شامل آبگرمکن، پتو، موکت و تانکر آب اهدایی خیران گلستانی به این سه خانواده تحویل داده شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: طرح «نذر آب» همانند دو سال گذشته در این استان با حضور استان‌های معین در مناطق محروم و بحرانی متاثر از خشکسالی از ۲۱ شهریور به مدت ۲ هفته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی درحال اجراست.

او افزود:۶ شهرستان هامون، هیرمند، نیکشهر، چابهار، ایرانشهر و خاش که نسبت به بقیه شهرستان‌ها بیشتر دچار بحران و خشکسالی شده بودند انتخاب و توسط جمعیت هلال احمر استان‌های قزوین، گلستان، زنجان، مرکزی، قم و تهران پوشش داده شدند.

میربهاالدین اظهارداشت: ارائه خدمات حمایتی و اجتماعی به نیازمندان و آسیب پذیرترین افراد جامعه با استفاده از منابع و کمک‌های داوطلبانه خیران و داوطلبان از جمله وظایف سازمان داوطلبان است.

او تصریح کرد: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران وظایف عمده‌ای را در سطح ملی و بین‌المللی برعهده دارد و می‌کوشد تا به اهدافی که در اساسنامه این جمعیت آمده است جامه عمل بپوشاند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار