فرماندار مهدیشهر:

تسریع در روند ساخت پایگاه امدادو نجات مهدیشهر ضروری است

فرماندار مهدی‌شهر گفت : باید روند ساخت پایگاه امداد و نجات کوهستان مهدیشهر تسریع شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، عبدالرضا میقانی فرماندار مهدیشهر با بیان اینکه تجهیزات و پایگاه‌های هلال‌احمر باید از امکانات به‌روز بهره‌مند باشند، گفت: این شهرستان نیز از گزند حوادث قهری و بلایای طبیعی مصون نیست و با توجه به اینکه راه عبور به سمت شهر‌های شمالی کشور است این به‌روزرسانی بیش‌ازپیش حائز اهمیت خواهد بود.

او افزود:با تسریع در ساخت پایگاه امداد و نجات کوهستان شهمیرزاد و همراهی هلال‌احمر و سایر دستگاه‌های اجرایی امیدواریم  این پایگاه را برای افتتاح طی ایام دهه فجر امسال به مرحله افتتاح برسانیم.

فرماندار مهدی‌شهر بابیان اینکه زمستان این مسیر با برف و کولاک بسیار شدید همراه است، ابراز داشت: باید کوشید تا نجات گران بتوانند در کمترین زمان ممکن و به‌موقع در این شرایط سخت امدادرسانی را انجام دهند که این مهم مستلزم ارائه امکانات مناسب است.

میقانی بیان کرد:علاوه بر آمادگی لازم برای مقابله با هرگونه بحران در شهرستان ، توسعه تجهیزات و پایگاه‌ها راهی برای مواجه با این حوادث خواهد شد و هر چه این  امکانات افزایش یابد شاهد تلفات و خسارات کمتری نیز خواهیم بود.

او گفت: وضعیت پایگاه‌های امداد و نجات شهرستان باید موردبررسی قرار گیرد تا در صورت بروز بحران بتوانیم با کمترین چالش بیشترین خدمات را به مردم ارائه دهیم.

انتهای پیام / ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار