ذوالفقارنسب: استقلالی‌ها با یک هدف مشترک برابر الاهلی حاضر شده بودند

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: تمامی اعضای تیم استقلال در مقابل الاهلی عربستان برای یک هدف مشترک وارد زمین شده بودند.

بیژن ذوالفقارنسب کارشناس فوتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد دیدار تیم‌های فوتبال استقلال ایران و الاهلی عربستان در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمان آسیا که با پیروزی و صعود آبی پوشان همراه بود گفت: تیم فوتبال استقلال بازی بسیار خوبی از خود ارائه داد و نشان داد که کشور ما از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است، اما دربعضی زمان‌ها از آن به درستی استفاده نمی‌شود. تمامی اعضای تیم استقلال در مقابل الاهلی عربستان برای یک هدف مشترک وارد زمین شده بودند و برای موفقیت تیم بسیار مسمم بودند. استقلالی‌ها با تمرکز و برنامه بازی را شروع کردند و توانستند گلزنی کنند وتا پایان بازی تمرکز خود را حفظ کردند.

کادر فنی استقلال در طول بازی تصمیمات درستی گرفت

او در مورد نقش کادر فنی استقلال در این نتیجه گفت: نقش کادر فنی استقلال در این نتیجه بسیار تعیین کننده بوده و عملکرد بسیار خوبی داشتند. هیچ کار غیر منطقی و نادرستی انجام نداد و در طول بازی تصمیمات درستی گرفتند. خود بازیکنان نیز از ابتدا تا پایان بازی تمرکز لازم را داشتند و توانستند بازیکنان الاهلی را کنترل کنند و به آن‌ها اجازه پیاده کردن تاکتیک هایشان را ندادند.

مهم کار گروهی و تیم بودن است

ذوالفقارنسب در پاسخ به این سوال که عملکرد ستاره‌های تیم از جمله مهدی قائدی و علی کریمی را چطور ارزیابی می‌کند گفت: در بازی‌های حساس به مانند لیگ قهرمانان آسیا نباید روی یک یا ۲ بازیکن متمرکز بود و مهم کار گروهی و تیم بودن است. استقلالی‌ها شب گذشته در کار تیمی بسیار خوب عمل کردند. در این دیدار فقط بازیکنانی که درون زمین بودند بازی نکردند و تمام تیم استقلال در این برد نقش داشتند و این موفقیت را من موفقیت گروهی می‌دانم.

ذوالفقارنسب: استقلالی‌ها با یک هدف مشترک برابر الاهلی حاضر شده بودند

پاختاکور تیم هماهنگی است، اما شکست ناپذیر نیست

او در مورد دیدار بعدی تیم فوتبال استقلال در لیگ قهرمانان آسیا مقابل پاختاکور ازبکستان گفت: پاختاکور تیم با برنامه و فیزیکی خوبی است و بازیکنان بسیار خوبی در ترکیب این تیم حضور دارند. تیم‌های ازبکستانی همواره پیش از آغاز لیگ قهرمانان آسیا خودشان را تقویت می‌کنند. پاختاکور تیم هماهنگی است، اما این نیست که بگوییم شکست ناپذیر هستند. اگر تیم استقلال مقابل پاختاکور همین بازی که مقابل الاهلی ارائه داد را به نمایش بگذارد من مطمئن هستم که می‌تواند پیروز این دیدار باشد.

نامجو مطلق آینده درخشانی در مربیگری دارد

کارشناس فوتبال کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا نامجومطلق گزینه‌ مناسبی برای سرمربیگری فصل آینده لیگ برتر فوتبال کشورمان هست یا خیر گفت: نامجومطلق در همین چند دیداری که هدایت تیم استقلال را برعهده داشته بسیار حرفه ای، با آرامش و برنامه تیمش را هدایت کرده است. به آینده‌ این مربی جوان بسیار خوشبین هستم. نکته مهم این است که حال تیم نباید وارد حاشیه شود و اینکه نامجومطلق برای فصل آینده لیگ برتر گزینه‌ مناسبی است یا خیر در جریان مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نباید به آن پرداخت. او یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی بوده و در مربی گری آینده دار خواهد بود. نامجومطلق هیچ کار اضافه و نامتعارفی انجام نمی‌دهد و از همکارانش مشورت می‌گیرد، این نکات شاخص‌هایی است نشان می‌دهد او می‌تواند سرمربی خوبی در آینده باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۰۳ مهر ۱۳۹۹
حالا خوبه اولین برد رو تو مرحله گروهی گرفتید
آخرین اخبار