فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ:

جوانان ما در علم و فناوری، دشمن را حیرت زده کرده‌اند

سردار یزدی گفت: جوانان ما در صحنه علم و فناوری، دشمنان را انگشت به دهان گذاشته‌اند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ دوم پاسدار یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در همایش میثاق با ولایت و امت در گام دوم انقلاب اسلامی که صبح امروز(پنجشنبه سوم شهریورماه) در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: امروز در چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس، با نگاه به گذشته می‌بینیم که دفاع مقدس ریشه در عاشورا دارد.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ افزود: جوانان ما در صحنه علم و فناوری، دشمنان را انگشت به دهان گذاشته‌اند.

او گفت: در رویای دفاع مقدس تحریم بودیم و حتی نمی‌توانستیم سلاح کلاشینکف هم بسازیم، اما تلاش کردیم و امروز تا موشک‌های بالستیک و ماهواره بر هم داریم.

سردار یزدی بیان کرد: با توصیه امام و رهبرمان به کمک‌های مومنانه، دیدیم که چگونه مردم پای کار آمدند.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ افزود: امروز می‌بینید که هنگام وقوع سیل، زلزله و ... جوانان و فرزندان میهن به سمت نقاط آسیب دیده می‌روند.

او با بیان اینکه امروز می‌بینیم که چگونه جوانان در دفاع از کشور پای کار هستند، گفت: در گام دوم انقلاب باید توجه کنیم که اگر از امام و رهبرمان اطاعت کنیم، موفق خواهیم بود.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ افزود: جوانان باید در گام دوم انقلاب به چهل سال ایستادگی نگاه کنند.

او گفت: ما آینده‌ای روشن خواهیم داشت، به شرطی که مسیر امام، رهبر و شهدا را ادامه دهیم.

سردار یزدی بیان کرد: در گام دوم انقلاب این قدرت بزرگ دفاع مقدس می‌تواند کشور را با آینده‌ای روشن مواجه کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۰۳ مهر ۱۳۹۹
منظورش. کدام علم و فن اوری هست؟ هر وقت اساتید و متخصصین در حوزه های مختلف این نکته را بیان کنند دارای ارزش و قابل قبول هست.نه این اقا. اگر کشور ما در علم و فناوری حرفی برای گفتن داشت این همه نخبه از کشور خارج نمی شدند و وضعیت کشور به این اسفناکی نبود.