سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی دولت در استان کرمانشاه

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: دولت تا پایان امسال هزار میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی و هزار و ۴۵۱ میلیارد تومان برای طرح‌های تولیدی در استان کرمانشاه سرمایه‌گذاری می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه روز پنجشنبه در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد اقتصاد مقاومتی در سرسرای شهدای دولت استانداری کرمانشاه؛ گفت: اعتبار تخصیص یافته برای ۱۷ طرح عمرانی با حدود هزار میلیارد تومان و ۵۲ طرح تولیدی با هزار و ۴۵۱ میلیارد تومان تا پایان امسال در استان کرمانشاه سرمایه گذاری میشود.

او با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام‌جهش تولید گفت: تمام تلاش ما اجرای این طرح‌های سرمایهگذاری شده در استان کرمانشاه است.

او بیان کرد: با اتمام ۵۲ طرح تولیدی هشت هزار و ۱۱۱ فرصت شغلی در استان کرمانشاه ایجاد می شود این طرح‌ها تا پایان دولت دوازدهم باید به اتمام برسد و بهرهبرداری شود.

نوبخت به طرح‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) در کرمانشاه نیز اشاره کرد و افزود: این نهاد با ۲۸۳ میلیارد تومان سرمایه گذاری ۶ هزار فرصت شغلی در استان ایجاد میکند.

معاون رئیس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه به امضا تفاهم نامه ساخت ۲ هزار واحد مسکن محرومین در این سفر در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: این تعداد واحد تا بهار سال آینده باید به بهرهبرداری برسد.

نوبخت در ادامه به سفر هیات دولت به استان کرمانشاه نیز اشاره کرد و گفت: در آن سفر ۵۴ طرح و پروژه با هزار و ۱۰۸ میلیارد تومان تصویب شد که ۱۷۲ درصد بیشتر از این مبلغ معادل هزار و ۹۰۳ میلیارد تومان دولت پرداخت کرده است.

او اظهار داشت: همچنین برای توسعه شبکه دیجیتالی و تکمیل پوشش سیگنال‌رسانی تفاهم‌نامه‌ای با اعتبار ۴۷ میلیارد تومان با صدا و سیما امضاء شد.

معاون رئیس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و هفته دفاع مقدس از کرمانشاه به عنوان سرزمین مقاومت، تدین و انسانیت نام برد و گفت: هر تلاشی برای کمک به مردم کرمانشاه انجام دهیم بازهم جوابگوی مقاومت و رشادت‌های مردم این استان نیست.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار