مهارت کودک ۸ ساله در تعمیر جاروبرقی کار و کاسبی‌اش را سکه کرد!

اوله گرندی پسر کار آفرین ۸ ساله بریتانیایی توانست از محل تجارت خود ۲۰۰ پوند درآمد کسب کند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک پسر ۸ ساله بریتانیایی شغلی را به عنوان تعمیر جاروبرقی در خانه خود راه اندازی کرد و موفق شد بیش از ۱۰۰ سفارش از مشتریانی که می‌خواهند جاروبرقی خود را تعمیر کنند، دریافت کند. بنا بر اعلام روزنامه انگیسی «میرور» پسری به نام «اوله گراندی» در هفته پیش، پس از افتتاح کارگاهش در آشپزخانه جایی که به همراه خانواده‌اش زندگی می‌کند، ۲۰۰ پوند درآمد کسب کرد.

این پسر کارآفرین، اهل منطقه هاید گریت منچستر، وسواس خود را با جاروبرقی از مجموعه اسباب بازی‌هایش شروع کرد و اکنون پس از ورود به مدرسه، آخر هفته‌ها، ایراداتی مانند پاکسازی کیسه‌های جاروبرقی را به ازای ۳ پوند انجام می‌دهد؛ و اکنون ۵۰ سفارش از مشتریان در سراسر انگلیس در دست دارد. او قصد دارد از درآمد خود برای ساخت کارگاهی در حیاط خانه‌اش استفاده کند.

اوله گفت: "اکنون بیش از صد نفر با من تماس می‌گیرند و بیش از ۵۰ درخواست در دفتر من وجود دارد. در حالی که من اغلب از مشتریان ۳ پوند می‌خواهم که جارو خود را تعمیر کنند، بعضی از آن‌ها بسته به آن مشکلی که جارویشان دارد و هرچقدر که می‌خواهند، بیش از این پول پرداخت می‌کنند. "

اوله گراندی در ادامه گفت که می‌خواهد مهندسی بخواند و جارو برقی جدید اختراع کند؛ و آن را تا حد ممکن ارزان خواهد کرد. اوله در حال حاضر پنج جارو برقی دارد. این پسر هشت ساله همچنین دارای چندین نمونه اولیه مقوایی از جارو برقی است که آن‌ها را پس از تعطیلی مدارس ساخته بود. او آرزو دارد که مدل‌هایش را به یک جارو برقی کاملاً مقرون به صرفه تبدیل کند و آن را "الکسوس" بنامد. مادر او تأیید کرده است که جارو برقی تنها چیزی است که او در YouTube دیده است.

اوله و جارو برقی


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۰۵ مهر ۱۳۹۹
خب این جاروبرقی چه کارهایی انجام میده!!؟؟ ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۰۵ مهر ۱۳۹۹
ماشاءا... بهش خدا خیرش بده
United States of America
ناشناس
۰۱:۲۰ ۰۵ مهر ۱۳۹۹
با سلام من هم تمام کارا بلدم از تعمییر موتورسیکلت -جوشکاری لوله کشی برق کشی لحیم کاری لوازم تعمییر وسایل برقی کاشی کاری الماتور بندی و -------خلاصه هر کاری بگید بلدم ولی کسی حامیم نیست خودم هم پولی ندارم وسایل بخرم و یک کاری کنم رفتم وام بگیرم ضامین گیرم نیامد در حال حاضر فقط با چندتا اچار در حیاط خونمون دارم موتور تعمییر میکنم و رنگ میکنم اگه کسی حامی پیدا بشه که امکانات و وسایل در اختیارم بزاره حاضرم نصف نصف کار کنم براش هر کاری که بگید بلدم هر کاری هر کاری که فکرش بکنید حتی کفاشی هم بلدم نصب سایبان -نصب دیناب اب با اتومات دستکاری کنتور اب هر کاری فکرش بکنید بلدم وولی پول ندارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۱ ۰۴ مهر ۱۳۹۹
عزییییییییییزوم
Iran (Islamic Republic of)
sina
۱۳:۵۳ ۰۴ مهر ۱۳۹۹
از کی تاحالا خالی کردن کیسه شده تعمیر؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۷ ۰۴ مهر ۱۳۹۹
قطعا خدا به همه هوش توانایی داده یکی استفاده می کنه می شود کار افرین یکی هم همش غور می زند می شود شاکی
کار نیست من بیکارم مشکلات هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۰۴ مهر ۱۳۹۹
افرین
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۰۹:۵۲ ۰۴ مهر ۱۳۹۹
منم بلدم تعمیررکنممم :/