فرمانده مر‌ز‌بانی نا‌‌جا:

هیچ ترددی در مرزهای کشور برای اربعین ممکن نیست‌

سردار گودرزی گفت: هرگونه تردد و رفت آمد در مرزها برای اربعین ممنوع است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا پیش از ظهر امروز در آئین افتتاح پاسگاه مرزی قافله جا در دهلران به امنیت مرز‌های ایران و خاصه استان ایلام اشاره و اظهار داشت: ۴۳۵ کیلومتر از مرز‌های حوزه سرزمینی استان ایلام از امن‌ترین مرز‌های کشور است.

فرمانده مرزبانی ناجا که به جهت بازدید میدانی از پاسگاه‌های مرزی استان ایلام به استان سفر کرده است، گفت: امنیت پایدار در مرز‌های استان ایلام نمونه‌ای از امنیتی است که امروز بر کشور حاکم است و این امنیت مرهون زحمات شبانه‌روزی فرزندان ملت ایران در اقصی نقاط مرزی کشور است.

او افزود: هماهنگی و وحدت موجود در امنیت مرز‌های استان ایلام تدبیر موفقی است که امروز نتیجه آن امنیت تام برای مرزنشینان این خطه است.

گودرزی در ادامه مرزداری مردم ایلام در دوران دفاع مقدس را یادآور شد و گفت: مردم ولایتمدار ایلام در دوران دفاع مقدس نیز توانستند علاوه بر حضور در میدان‌های نبرد، بدون ترک دیار خود مقاومت و پایمردی را در جهان برای خود به نمایش بگذارند.

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: آنچه از مردم ایلام می‌توان گفت بسیار است، ولی تنها می‌توانم بگویم مردم ایلام، نماد قهرمانی و پایمردی در دفاع مقدس است.

او افزود: افتتاح امروز پاسگاه قافله جا، افتتاح اقتدار و امنیت و حضور مضاعف و برتر مرزبانان همیشه بیدار در مرز‌های کشور است و فرزندان ملت در پاسگاه‌های مرزی با تمام توان در امنیت کشور چشم نامحرمان به حریم ایران را کور خواهند کرد.

گودرزی، هدیه مرزداران به مردم ایران را، امنیت موجود عنوان کرد و گفت: مرزداران جان می‌دهند تا مردم ایران در امنیت زندگی کنند.

او در پایان یادآور شد: با توجه به ایام پیش رو و مباحث اربعین تأکید و یادآوری دارم هیچ ترددی در مرز‌های کشور تحت هیچ شرایطی در مبحث مراسم اربعین ممکن نیست.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.