دستگیری سارقان ۶۰۰ هزار لیتر گازوئیل از خط لوله ری_تبریز

فرماندار شهرستان شهریار گفت: افرادی که از خط انتقال فرآورده‌های نفتی در این شهرستان گازوئیل سرقت می‌کردند به همت نیروهای اطلاعات ردیابی و دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالله طاهری فرماندار شهرستان شهریار با اشاره به دستگیری سارقانی که از خط انتقال فرآورده‌های نفتی در این شهرستان گازوئیل سرقت می‌کردند، اظهار کرد: این افراد از دیگر شهر‌ها با هدف سرقت از خط لوله انتقال نفت به شهرستان شهریار مهاجرت کرده‌اند که تاکنون دو نفر از آن‌ها دستگیر شده و یک نفر متواری است.

طاهری افزود: این افراد یک چهاردیواری را که در آن یک سوله وجود دارد در حوالی روستای کردزار که به خط انتقال گازوئیل ری به تبریز نزدیک بوده به بهانه کار اجاره کرده بودند.

وی ادامه داد: سارقان در این چهاردیواری یک تونل شش متری برای دستیابی به فرآورده‌های نفتی حفر کرده‌اند و براساس بررسی‌های اولیه پیش‌بینی می‌شود حدود ۶۰۰ هزار لیتر گازوئیل از این خط استخراج شده است. سارقان در بازداشتگاه هستند و پرونده آن‌ها در دست بررسی است تا نتیجه به اطلاع مردم رسانده شود.

همچنین حمید عسگری‌پور، دادستان عمومی و انقلاب شهریار هم در این رابطه گفت: ارزش تقریبی فرآورده‌هایی که تاکنون به سرقت رفته ۴ میلیارد تومان برآورد شده است. برای یافتن همدست‌های این سارقان بررسی‌ها ادامه دارد و پرونده در شعبه دوم بازپرسی برای بررسی ابعاد دیگر آن همچنان باز است.

شهرستان شهریار در غرب استان تهران واقع است و با جمعیتی بالغ بر ۷۴۴ هزار نفر، دوازدهمین شهرستان پرجمعیت ایران محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۱:۲۲ ۰۴ مهر ۱۳۹۹
فقط اعدام
آخرین اخبار