به مناسبت هفته دفاع مقدس عصر شعری با حضور جمعی از مسئولان رامهرمز در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به مناسبت هفته دفاع مقدس عصر شعری با حضور حجت الاسلام موسوی امام جمعه، خلیلی، معاونت فرمانداری، براتی مسئول دفتر نماینده با شعرخوانی شعرای شهرستان در وصف شهدا و حماسه آفرینی رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس برگزار شد.

 عبدالرضا باغ شیرین، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز هفته دفاع مقدس را، هفته یاد بود شهدا و جان فشانی آن‌ها و پاسداشت حماسه افرینی رزمندگان در دوران دفاع مقدس دانست و  گفت: ما هر ساله می‌بایست بیش از پیش این ایام و هفته را مورد توجه و اهتمام قرار دهیم.

 حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه شهرستان به ارزش و جایگاه دفاع مقدس در قاموس انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: ما در جنگ تحمیلی شهدای گرانقدری دادیم تا مردم در امنیت و آرامش باشد.

او افزود: مشکلاتی که امروز در کشور بخصوص در بعد اقتصادی وجود دارد، زیبنده مردم و جامعه ما نیست و ما شهدای زیادی تقدیم انقلاب و کشور کردیم و در جنگ تحمیلی مقاومت کردیم تا چنین مشکلاتی در کشور و جامعه نباشد.

 حجت الاسلام والمسلمین موسوی در پایان به حضور در چند برنامه شعر شهرستان و اشعار زیبای شعرای رامهرمز اشاره کرد و ادامه داد: این اشعار زیبا و با محتوا را حتما جمع آوری کنید و به صورت کتاب در اختیار مردم قرار دهید.

انتهای پیام/م

برچسب ها: شعرخوانی ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.