حوادث امروز جمعه ۴ مهر ماه ۹۹ در استان خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف استان خوزستان را در روز جمعه مهر ماه ۹۹ در این بسته خبری مشاهده کنید.

ریزش کوه در ایذه جان ۱۳۰ راس گوسفند را گرفت

حسن‌قلی سبزعلی زاده سرپرست بخشداری مرکزی ایذه گفت: ریزش کوه در عصر دیروز، پنجشنبه ۳ مهرماه در حوالی روستای بیشه شیرین دهستان مرغاب سبب شد یک گله گوسفند که برای چرا در این منطقه حضور داشت گرفتار حادثه شوند و بلافاصله بولدوزر برای جابجایی سنگ‌ها به منطقه رفت، اما ۱۳۰ راس گوسفند در این حادثه زیر سنگ‌های غلطیده شده از کوه مدفون و تلف شدند.

او افزود: گزارش این حادثه تهیه شده و برای جهاد کشاورزی استان خوزستان ارسال خواهد شد تا برای گرفتن خسارت احتمالی تلاش کنیم.

برخورد نیسان با پایه برق یک نفر را راهی بیمارستان کرد

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با بیان اینکه برخورد خودروی نیسان با پایه برق و مصدوم شدن راننده در مسیر جاده حمیدیه بعد از عین ۲ در ساعت ۲ و ۱۸ دقیقه بامداد طی تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد، گفت: این حادثه که به علت بی احتیاطی راننده و برخورد رخ داد، سبب مصدوم شدن راننده خودروی مذکور شد.

او با اشاره به اعزام نیرو‌های عملیاتی آتش نشانی به محل حادثه، افزود: آتش نشانان ایستگاه ۲۲ با نصب علائم هشدار دهنده ترافیکی در مسیر و ایمن سازی محل حادثه و جابجایی پایه برق از روی خودرو از بروز حوادث احتمالی جلوگیری کردند و آتش نشانان راننده مصدوم را به اورژانس ۱۱۵ تحویل دادند و در ساعت ۳ و ۵۵ دقیقه بامداد به ایستگاه بازگشتند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: ریزش کوه ، گله گوسفند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.