فرمانده سپاه انصارالرضای خراسان جنوبی؛

رزمندگان، خاطرات ماندگار دفاع مقدس را برای مردم تبیین کنند

فرمانده سپاه انصارالرضای خراسان جنوبی از رزمندگان خواست تا خاطرات دفاع مقدس را برای مردم تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سردار قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضای خراسان جنوبی در همایش بزرگ رزمندگان اسلام بخش آیسک گفت: حماسه ۸ سال دفاع مقدس گنجینه ارزشمندی از جانفشانی‌ها و دلاورمردی‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران است که در این میان رزمندگان نباید از بیان این حماسه آفرینی‌ها غفلت کنند.

او افزود: یکی از مطالبات رهبر معظم انقلاب، ثبت و انتشار خاطرات رزمندگان و خانواده معظم شهداست که جدیت نهاد‌های متولی وهمکاری رزمندگان در بیان خاطرات و دست آورد‌های دفاع مقدس را می‌طلبد.

سردار قاسمی تاکید کرد: خاطرات رزمندگان سرشار از داستان‌های آموزنده‌ای است که می‌توان از آن ده‌ها کتاب، فیلمنامه و زندگینامه استخراج کرد.

فرمانده سپاه انصارالرضای خراسان جنوبی تصریح کرد: سبک زندگی ایرانی-اسلامی رزمندگان می‌تواند برای جامعه ما و جوامع دیگر الگو و نمونه باشد.

در همایش بزرگ رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس بخش آیسک شهرستان سرایان همچنین یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر، به ویژه یاد ۲۲ شهید آیسک گرامی داشته شد.


بیشتر بخوانید


در این مراسم که حال و هوای دوران جنگ و اعزام کاروان‌های رزمندگان را تداعی می‌کرد، مهرداد راوی دفاع مقدس به بیان خاطره‌ای از کاربرد لهجه و گویش محلی شهر آیسک در یکی از عملیات‌های جبهه جنوب پرداخت.

مقدس فر فرمانده گردان ۳۰۲ بیت المقدس آیسک نیز گزارشی از حضور ایثارگرانه مردم آیسک در حماسه دفاع مقدس، تقدیم ۲۲ شهید و ده‌ها جانباز و کمک‌های غیر نقدی ارائه کرد.

خوبان رزمنده آیسکی نیز با بیان خاطراتی بر لزوم بازخوانی و انتشار خاطرات رزمندگان اسلام تاکید کرد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رزمنده دفاع مقدس
۱۷:۴۷ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
سلام رزمندگان معسرحمایت کنیدفاقدبیمه درمانی درتنگنا هستندرزمنده ازمیهن اسلامی دفاع کردتشکر