نکیسا: پرسپولیس توانست بازی خود را به حریف اماراتی دیکته کند/ ساختار سازی باعث اقتدار باشگاه‌ها در آسیا می‌شود

کارشناس فوتبال کشورمان درباره عملکرد نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را ارائه کرد.

نیما نکیسا کارشناس فوتبال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد نمایندگان کشورمان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: خیلی خوشحالم که پرسپولیس و استقلال به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند. آن‌ها نشان دادند که در آسیا حرفی برای گفتن دارند. البته ما باید به سمت ساختار سازی باشگاه‌های خود  برویم.

نکیسا درباره پیروزی پرگل پرسپولیس برابر شارجه امارات بیان کرد: تیم پرسپولیس بازی فوق العاده‌ای ارائه کرد و خیلی  زود به گل رسید و در نهایت توانست بازی خود را به حریف دیکته کند. علاوه بر این کادر فنی  مهره چینی خوبی را در زمین مسابقه انجام داد. بازیکنان انگیزه زیادی داشتند. تیم شارجه امارات حریف خطرناکی برای پرسپولیس بود و حریف دست و پا بسته ای نبود.

دروازه بان اسبق پرسپولیس درباره عملکرد حامد لک گفت: به نظرم لک درون دروازه فوق العاده کار می‌کند و در چند موقعیت توانست مانع گلزنی حریفان شود.

نکیسا درباره نخستین گل عیسی آل کثیر در آسیا بیان کرد: من آل کثیر را به خوبی می‌شناسم. او مهاجم خطرناکی است.

نکیسا: پرسپولیس توانست بازی خود را به حریف اماراتی دیکته کند/ ساختار سازی باشگاه‌ها باعث اقتدارشان در آسیا می‌شود

تیم السد حریف خطرناکی برای پرسپولیس است 

او درباره بازی بعدی پرسپولیس مقابل السد قطر گفت: به نظرم تیم السد از بازیکنان اصلی خود برابر سپاهان استفاده نکرد، چون صعودش به مرحله بعدی قطعی شده بود. این تیم قطری حریف خطرناکی برای پرسپولیس است و بازیکنان باید مراقب مهاجمان زهردار السد باشند. البته پرسپولیس تیم منسجمی است.

موتور گلزنی سپاهان دیر روشن شد 

کارشناس فوتبال درباره عملکرد سپاهان و شهر خودرو در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: متاسفانه خیلی دیر موتور گلزنی سپاهان روشن شد و در نهایت از آسیا حذف شد. تیم شهر خودرو هم بازی فوق العاده‌ای در ۲ دیدار پایانی ارائه داد، اما تغییرات کادر فنی در این تیم باعث شد که به نتیجه لازم در آسیا نرسد.

دروازه بانان فوتبال را به خوبی می فهمند  

دروازه بان اسبق تیم ملی و پرسپولیس درباره سرمربیگری رحمتی در شهر خودرو گفت: خیلی خوشحالم که رحمتی سرمربی شهر خودرو شد. به نظرم دروازه بانان افراد باهوشی هستند و فوتبال را به خوبی می‌فهمند و اگر رحمتی تمرکز بیشتری داشته باشد به طور حتم روز‌های خوبی پیش رو خواهد داشت.

نویدکیا خیلی متین و باوقار تیم سپاهان را در آسیا هدایت کرد 

او درباره سرمربیگری نویدکیا در سپاهان بیان کرد: نویدکیا خیلی متین و باوقار در کنار زمین مسابقه تیم سپاهان را هدایت می‌کرد. تیم سپاهان با هدایت نویدکیا بازی‌های خوبی در آسیا ارائه کرد و برابر السد هم به پیروزی رسید. به نظرم اگر سپاهان زودتر از خواب بیدار می‌شد در آن صورت می‌توانست به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

چیدمان خوب نامجو مطلق باعث موفقیت  استقلال در آسیا شد 

کارشناس فوتبال درباره عملکرد تیم استقلال اظهار کرد: استقلال بازی فوق العاده‌ای ارائه کرد و ۳ مهاجم این تیم خوب کار کردند. نامجو مطلق از جنس استقلال و یک استقلالی تمام عیار محسوب می‌شود. او مربی فهمیده‌ای است.

او در پایان گفت: تیم‌های پرسپولیس و استقلال در مراحل بعدی آسیا بهتر از این می‌توانند بازی کنند. البته ما باید فوتبال خود را درست کنیم و امکانات بیشتری را در اختیار باشگاه‌ها قرار بدهیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار