پخش برترین اقتباس‌های سینمایی و مرور آثار سعید ملکان در شبکه نمایش

شبکه نمایش در ژانر هفتگی خود به مرور آثار و فیلم‌های سینمایی سعید ملکان طراح، چهره پرداز و تهیه کننده کشورمان می‌پردازد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،شبکه نمایش در ژانر هفتگی خود فیلم‌های ”سینمای اقتباس ”را به روی آنتن می‌برد و در بخش صحنه گران به مرور آثار فیلم‌های سینمایی ”سعید ملکان” طراح، چهره پرداز و تهیه کننده کشورمان می‌پردازد.

همزمان با آغاز فصل سوم سال، مخاطبان فیلم‌های کلاسیک می‌توانند از شنبه ۵ مهر ماه تکرار این باکس را در دو بخش ۶صبح و ۱۵ بعدازظهر به تماشا بنشینند.

فیلم‌های سینمایی ساعت ۱۳ که اختصاص به فیلم‌های ایرانی دارد از شنبه ۵ مهرماه تا ۱۱مهرماه به ترتیب: مقاومت (در سالروز شکست حصر آبادان)، عبور از شب، مسافر ارغوان، رادیو آبادان، راوی کوچک، مدرسه پیرمرد‌ها (در روز جهانی سالمندان) و کلاهی برای باران از این شبکه پخش می‌شوند.

علاقمندان به فیلم‌های سینمای اقتباس یافته از ادبیات داستانی می‌توانند از شنبه ۵مهرماه درساعت ۱۹ به ترتیب فیلم‌های: دیوید کاپرفیلد، اتوبوس شب، آرواره ها، سریر خون، قصه‌های مجید، ناخدا خورشید و دیوانه از قفس پرید را از این شبکه مشاهده کنند.

این هفته شبکه نمایش در بخش صحنه گران به مرور آثار و فیلم‌های ”سعید ملکان ”طراح و چهره پرداز مشهورترین فیلم‌هایی سینمایی ایران که تا کنون ۶ بار برنده سیمرغ بلورین بهترین چهره پردازی جشنواره فیلم فجر شده است می‌پردازد.

فیلم‌های این بخش عبارتند از:خاکستر و برف، ویلایی‌ها (همزمان با روز بزرگداشت فرماندهان دفاع مقدس)، تنگه ابوقریب، آزادی مشروط، پدر آن دیگری، آواز گنجشک‌ها و مزار شریف که به ترتیب از روز شنبه تا جمعه ساعت ۲۱ از این شبکه پخش خواهند شد.

فیلم‌های جذاب شبکه نمایش، به ترتیب از شنبه تا جمعه در ساعت ۲۳: جسی جیمز، فیلم های؛ چهارراه استانبول و شجاعترین (دو فیلم منتخب برای گرامیداشت روز آتش نشانی)، در بروژ، کودکی در زمان، تماس و راه حل بیرحمانه هستند.

فیلم‌های کلاسیک این شبکه به ترتیب: حادثه ماتئی، زمان روراستی، سامورایی شوگان، پرواز فونیکس، ریفی فی، توت فرنگی‌های وحشی و پول از شنبه تا جمعه ساعت یک بامداد پخش می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار