مایکل کوهن: ترامپ شکست در انتخابات ریاست جمهوری را نمی‌پذیرد

وکیل سابق ترامپ طی اظهاراتی هشدار داد که دونالد ترامپ، در صورت شکست در انتخابات ریاست جمهوری، قدرت را به صورت مسالمت‌آمیز واگذار نخواهد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی‌ان‌ان، مایکل کوهن وکیل سابق ترامپ، طی اظهاراتی تاکید کرد که رئیس جمهور کنونی آمریکا در صورت شکست در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری این کشور، قدرت را به صورت مسالمت‌آمیز تحویل منتخب مردم آمریکا نخواهد داد.

پیش از این، دونالد ترامپ در پاسخ به سوالی در خصوص نحوه واگذاری قدرت در صورت شکست، از پاسخ دقیق به این سوال طفره رفته بود. 

کوهن طی مصاحبه‌ای با شبکه «سی‌ان‌ان» در روز جمعه، تاکید کرد: «اگر ترامپ در انتخابات شکست بخورد، هرگز انتقال قدرت به صورت مسالمت‌آمیز انجام نخواهد شد. او دست از قدرت نمی‌کشد و به سادگی قدرت را تحویل نخواهد داد».

وی ضمن تاکید بر این واقعیت که ترامپ به هر قیمتی قصد دارد قدرت خود را حفظ کند، با لحنی کنایه‌آمیز گفت: «درباره چیزی که او اکنون انجام می‌دهد فکر کنید! هیچ تفاوتی با زمانی که در حال احداث یک ساختمان است وجود ندارد. او قصد دارد تا در صورت شکست، ضمن رجوع به دیوان عالی، اعتبار رأی‌گیری را به چالش بکشاند».

وکیل سابق ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را به انجام اقداماتی که موجب «فرافکنی» می‌شود، متهم کرد. وی تاکید کرد که ترامپ خود در روند انتخابات دخالت می‌کند، اما سایرین را به ارتکاب به این موضوع متهم می‌کند.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ماه نوامبر برگزار خواهد شد و موضوعاتی که اکنون به عنوان مسائل حاشیه‌ای این انتخابات مطرح شده، حکایت از روزهای پرچالشی برای آمریکا می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۰۴ مهر ۱۳۹۹
اينطور كه معلومه آمريكا قبل از اسرائيل از بين ميره
آخرین اخبار