برگزاری مراسم معرفی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت مجازی

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گفت: مراسم روز معرفی دانشگاه به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محسن مقدمی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گفت: امسال مراسم روز معرفی دانشگاه علوم پزشکی به صورت مجازی از اول تا پنجم مهر ۹۹ برگزار می‌شود.
 
او، بیان کرد: علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به سایت https://gt.sums.ac.ir/Page-OpenDayMain/fa/۳۱۹ به صورت مجازی از دانشکده‌های مختلف بازدید کرده و با امکانات، توانمندی‌ها و رشته‌های مختلف آن‌ها آشنا شوند.
 
مقدمی، تصریح کرد: هدف از برگزاری این مراسم، آشنایی بیشتر داوطلبان کنکور سراسری با رشته‌های مختلف علوم پزشکی است.
 
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ادامه داد: داوطلبان کنکور سراسری با شرکت در این برنامه، با فرصت‌های شغلی و رشته‌های مختلف دانشگاه علوم پزشکی شیراز آشنا می‌شوند و می‌توانند برنامه ریزی دقیق‌تر و مناسب تری برای انتخاب رشته و آینده شغلی خود داشته باشند.
 
او، افزود:  امکان مکالمه آنلاین با اساتید، دانشجویان و مسوولان دفاتر استعداد درخشان در  پنجم مهر از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ فراهم است.
 
مقدمی، اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز با قدمتی بیش از هفتاد سال از جمله دانشگاه‌های مطرح کشور است که هم اکنون بالغ بر ۱۰ هزار دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند و ۲۳۴ رشته تحصیلی در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در این دانشگاه فعال است.
 
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اظهار کرد: در این دانشگاه بیش از ۹۰۰ استاد برجسته در ۱۷ دانشکده در حال آموزش به دانشجویان هستند. همچنین در حال حاضر، بالغ بر ۶۰ دانشجوی نخبه و هزار دانشجوی استعداد درخشان، دانشگاه علوم پزشکی شیراز را برای تحصیل انتخاب کرده اند.
 
او، گفت: وجود ۶۴ مرکز تحقیقات، ۷ مرکز رشد، ۲۳ شرکت دانش بنیان، ۱۲۵ واحد فناور و یک مرکز نوآوری و شتاب دهنده در دانشگاه علوم پزشکی شیراز بستری مناسب را برای آموزش، پژوهش و فعالیت‌های فناورانه فراهم کرده است.
 
انتهای پیام/ت
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار