لژیونر‌های فوتسال برای بازی با کویت دعوت خواهند شد

تیم ملی فوتسال کشورمان قرار است اواخر آبان ماه با حضور بازیکنان لژیونر به مصاف تیم ملی کویت برود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال کشورمان برای انجام دیدار ۲ دوستانه برابر تیم ملی ازبکستان، چهارشنبه و پنجشنبه هفته آینده در تاشکند به مصاف تیم ملی این کشور می‌رود و از هیمن رو تمرینات تیم ملی فوتسال هم قرار است روز‌های  یکشنبه و دوشنبه ۱۳ و ۱۴ مهر در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شود.

همچنین گفته می‌شود کادر فنی تیم ملی در این مسابقه بازیکنان لژیونر از جمله حسین طیبی و احمد اسماعیل پور را در اختیار نخواهد داشت و این ۲ بازیکن به احتمال بسیار زیاد برای بازی دوستانه با تیم ملی کویت که اواخر آبان ماه قرار است برگزار می‌شود، به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.


بیشتر بخوانید


حسین طیبی که به تازگی به لیگ پرتغال پیوسته قرار است فصل بعد در تیم بنفیکا بازی کند. همچنین به دلیل آغاز تمرینات، طیبی فعلا نمی‌تواند به اردوی تیم ملی اضافه شود و به همین دلیل ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی ترجیح داده از طیبی برای بازی با تیم ملی کویت استفاده کند. همچنین احمد اسماعیل پور دیگر بازیکن لژیونر فوتسال کشورمان که در تیم شنژن چین حضور دارد چند هفته‌ای می‌شود که به این کشور رفته تا در تمرینات شنژن حاضر شود و به همین دلیل او هم به مانند طیبی فعلا نمی‌تواند به اردوی تیم ملی بیاید. از همین رو کادر فنی تیم ملی فوتسال برای بازی با ازبکستان، ۲ بازیکن مهم خود یعنی حسین طیبی و احمد اسماعیل پور را در اختیار نخواهد داشت.

تیم ملی فوتسال کشورمان خود را برای مسابقات جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند که از ۱۲ تا ۲۳ آذر ماه به میزبانی کویت در ورزشگاه شیخ سعد آل عبدالله برگزار می‌شود و در پایان ۵ تیم اول این رقابت‌ها جواز حضور در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی را کسب می‌کنند. ملی پوشان کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در گروه چهارم با تیم‌های ملی عربستان، کره جنوبی و تایلند همگروه شده است و در اولین مسابقه خود روز پنجشنبه ۱۳ آذر ماه باید به مصاف تیم ملی عربستان برود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار