تجلیل بیش از ۷۰ نفر از خانواده شهدا، رزمندگان و جانبازان راهداری استان اردبیل

همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس بیش از 70 نفر از خانواده شهدا، رزمندگان و جانبازان اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، کلیم الله وثوقی، مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عزت، صلابت، اقتدار و سرافرازی ایران اسلامی را در عرصه‌های مختلف مدیون خون شهدا دانست و بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد.

او با بیان اینکه بیش از ۷۰ نفر از کارکنان اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از رزمندگان، ایثارگران، جانبازان و خانواده معظم شهداست همگان را به الگوگیری از زندگانی نورانی شهدا و خدمت بی منت به مردم فراخواند.

عضو شورای اداری استان اردبیل با تبریک چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: همه ما وظیفه داریم در هر سنگری که هستیم راه شهدا را ادامه دهیم و به معنای حقیقی کلمه پاسدار و نگهبان این میراث ارزشمند و گران بهای مردان مردی باشیم که با روحیه عاشورایی در دوران دفاع مقدس جانانه از کیان نظام اسلامی حراست و حفاظت کردند.

وثوقی تصریح کرد: دفاع مقدس رساترین واژه در فرهنگ ایستادگی و مقاومت جانانه ملت قهرمان و رشید ایران است که با مجاهدت رزمندگان اسلام دفاع از ارزش‌های ناب انسانی و فضیلت‌های برتر اخلاقی و اسلامی در هشت سال جنگ نابرابر تبلور عینی یافت.

در ادامه این مراسم از رزمندگان و جانبازان اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل تجلیل شد.

انتهای پیام/ح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.