بهره مندی بیش از ۳ هزار راننده درون و برون شهری خوزستان از وام کرونا

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: ۳ هزار و ۸۱۴ راننده درون و برون شهری استان از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون وام ۶۰ میلیون ریالی را دریافت کردنده اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامباس بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: ۹ هزار و ۹۶۰ راننده درون و برون شهری استان برای دریافت وام کرونا به مبلغ ۶۰ میلیون ریالی در سامانه کارا ثبت نام کردند که پرونده ۵ هزار و ۹۰۳ نفر از سوی بانک‌های استان در حال بررسی است.

او با بیان اینکه از این تعداد تاکنون ۳ هزار و ۸۱۴ راننده موفق به دریافت وام شدند، افزود: پرونده سایر متقاضیان در مراحل اداری بانک‌ها قرار دارد و سهم تسهیلات درخواستی برای ۹ هزار و ۹۶۰ راننده درون و برون شهری خوزستان، ۵۹۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال است.

بهرامی نیا با اشاره به اینکه در حوزه ثبت نام شرکت‌های مسافربری برای دریافت وام ۱۲۰میلیون ریالی کرونا اظهار داشت: خوزستان ۱۶۰ شرکت مسافربری دارد که از این تعداد ۳۸ شرکت با مجموع ۲۱۶ نفر نیروی بیمه شده، درخواست دریافت وام خود را در سامانه کارا ثبت کرده‌اند.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان،  سهم شرکت‌های مسافربری خوزستان برای دریافت وام ۱۲۰ میلیون ریالی، ۲۵ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال است. ​

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار