اهدای ۱۴۰ نسخه کتاب به کتاب خانه‌های عمومی مهاباد

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مهاباد گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۴۰ کتاب در موضوع‌های مختلف به مجموعه کتابخانه‌های این شهرستان اهدا شده است.

چیا قادری رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مهاباد  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: در نیمه نخست امسال ۱۴۰ کتاب در موضوع‌های مختلف از جمله ادبیات، فلسفه و روانشناسی، ادیان، علوم اجتماعی، زبان، علوم، هنرو سرگرمی، تاریخ و جغرافیا از طرف شهروندان به مجموعه کتابخانه‌های این شهرستان اهدا شده است.

قادری افزود: تاکنون ۲ هزار جلد کتاب به اعضای کتابخانه‌های این شهرستان امانت داده شده است، که این میزان امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال به علت شیوع بیماری کرونا و تعطیلی کتابخانه به صورت چشمگیری کاهش یافت.

او ادامه داد: کتابخانه‌های عمومی از اوایل تیرماه سال جاری پس از گندزدایی و ضدعفونی کردن با حضور کتابداران بازگشایی شده و تاکنون ۱۹۵ عضو جدید به اعضای این مراکز اضافه شده است.


بیشتر بخوانید


رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی مهاباد بیان کرد: هم‌اکنون بیش از ۶۱ هزار جلد کتاب در قالب ۵۰ هزار نسخه در کتابخانه‌های این شهرستان وجود دارد که در راستای ترویج فرهنگ مطالعه در اختیار اعضا قرار می‌گیرد.

قادری تصریح کرد: به منظور اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت اصول بهداشتی چیدمان فضا‌ها و بخش‌های مختلف کتابخانه‌ها تغییر کرده به طوری که از تجمع افرادی که به این مراکز مراجعه می‌کنند، جلوگیری خواهد شد.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.