حلالی: شرایط پرسپولیس در طول بازی‌های آسیایی بازی به بازی بهتر شده است

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: بازیکنان پرسپولیس در ابتدای رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا آمادگی لازم را نداشتند، اما بازی به بازی بهتر شدند.

اسماعیل حلالی کارشناس فوتبال کشورمان و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در مورد عملکرد این تیم در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ اظهار داشت: در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا چند بازیکن جدید به ترکیب تیم اضافه شد و زمان کافی هم وجود نداشت تا بازیکنان جدید بتوانند به هماهنگی لازم برسند اما با این وجود بازیکنان هماهنگی و انگیزه‌ی خوبی را از خود نشان دادند. در ۴ بازی که اناجم شده است روند تیم رو به جلو بوده و پیشرفت بازیکنان کاملا محسوس بود.

بازیکنان پرسپولیس در آغاز لیگ قهرمانان آسیا از نظر بدنی آماده نبودند

او در مورد شرایط تیم پرسپولیس پیش از آغاز رقابت‌های آسیایی گفت: بازیکنان تیم پرسپولیس به علت فرسایشی شدن لیگ فوتبال و شرایطی که به علت شیوع ویروس کرونا به وجود آمد از نظر بدنی آنطور که باید وارد مسابقات نشدند. کادر فنی بعد از آغاز دوباره لیگ چندان به بازیکنان فشار نیاورد و بیشتر در این فکر بود که کسی مصدوم نشود.

شرایط پرسپولیس در طول بازی‌های آسیایی بازی به بازی بهتر شد

حلالی در مورد پیشرفت تیم در طول رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد:  در لیگ قهرمانان آسیا با توجه به اینکه تیم وارد یک تورنمنت شده و همه چیز با برنامه رو به جلو حرکت می کند؛ راندمان کاری بازیکنان بالا رفته است. بازی به بازی هم از نظر انگیزشی و هم از نظر بدنی شرایط پرسپولیس بهتر شده است. شکست مقابل الدحیل نیز هیچ چیز از ارزش‌های بازیکنان این تیم کم نکرد. در کل از روند تیم پرسپولیس راضی هستم و اتفاقات خوبی را برای سرخ‌پوشان پیش بینی می‌کنم.

بازیکنان کلیدی السد سن بالایی دارند و با تجربه‌ی خودشان می‌توانند نتیجه بازی را تغییر دهند

او در مورد بازیکنان تیم فوتبال السد گفت: در چند سال اخیر چندین بار مقابل السد قرار گرفته ایم و بازی بسیار حساسی مقابل این تیم خواهیم داشت. تیم السد بازیکنان حرفه‌ای در اختیار دارد، اما در مقابل، ما امتیازات مثبت بیشتری داریم. بازیکنان کلیدی السد سن بالایی دارند و با تجربه‌ی خودشان می‌توانند نتیجه بازی را تغییر دهند، اما ما می‌توانیم با نیروی جوانی بازیکنانمان و دوندگی بالا تمرکز را از بازیکنان خطرناک السد بگیریم. وقتی تمرکز را از آن‌ها بگیریم توانمندی هایشان کمتر می‌شود.


بیشتر بخوانید


باید بازیکنان السد را از محوطه جریمه خودمان دور نگه داریم

حلالی ادامه داد: به طور مثال در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ در ورزشگاه آزادی حضور پرشور هوادارانمان این توانایی را به بازیکنان القا کردند تا تمرکز بازیکنان السد را از بین ببرند. به جز ۲ صحنه قطری‌ها نتوانستند موقعیتی روی دروازه پرسولیس ایجاد کنند. در این بازی نیز باید السدی‌ها را از موحطه جریمه خود دور نگه داریم. در این دیدار بازیکنان پرسپولیس باید از تجربه خود استفاده کنند و آرامش خود را در طول بازی از دست ندهند. یک تک بازی در پیش است و جای هیچ اشتباهی وجود ندارد.

بازیکنان پرسپولیس اعتماد به نفس بالایی دارند و به این باور رسیده اند که می‌توانند هر کاری انجام دهند

او درمورد بازیکنان پرسپولیس گفت: با توجه به شیوه بازی پرسپولیس مقابل الشارجه امارات، به این تیم بسیار خوشبین هستم. بازیکنان پرسپولیس اعتماد به نفس بالایی دارند و به این باور رسیده اند که می‌توانند هر کاری را انجام دهند. ما اصلا نیازی به بازیکن خارجی نداریم و می‌توانیم از داخل کشور و پتانسیلی که وجود دارد استفاده کنیم. بشار رسن هم به نوعی دیگر عضوی از خودمان است. او در پرسپولیس رشد کرد و در آسیا شناخته شد. به نوعی هم او مدیون ما است و هم ما مدیون او؛ با این شرایط اقتصادی که وجود دارد نیازی به بازیکن خارجی نداریم. باید به ساختار فوتبال درون ایران بیشتر توجه کنیم و به پرورش جوانان خودمان بپردازیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۰:۱۰ ۰۶ مهر ۱۳۹۹
اگر حمایتهای مسولین ورزشی نبود پرسپولیس میبایستی به لیگ یک سقوط می کرد .
آخرین اخبار