احداث زیرگذر میدان جمهوری کرج، درست یا اشتباه؟/ سیاست‌های شهرسازی؛ سازه‌هایی که قاتل درختان می‌شود

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: شهرداری با شهرسازی، شهر را به کارگاهی تبدیل کرده است که محیط زیست را از بین می برد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، طرح احداث زیرگذر میدان جمهوری کرج که با سرعت بسیاری آغاز شد، سر و صدای زیادی را در کرج و البرز به پا کرده است.

از آن جا که این طرح باعث قطع درختان پنجاه ساله منطقه یادشده در کرج می شود، موجی از مخالفت ها را در پی داشته است تا جایی که آیت الله حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در البرز نیز به این طرح اشاره و مخالفت خود را با آن اعلام کرد.


بیشتر بخوانید


رحیم خستو، نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج نیز در این باره با بیان این که شهرداری با شهرسازی، شهر را به کارگاهی تبدیل کرده است که محیط زیست را از بین می برد، گفت: بنده از اول با احداث زیرگذر میدان جمهوری مخالف بودم.

او افزود: یک برج را در مدت دو سال می توان در شهر ساخت اما رشد یک درخت پنجاه سال طول می کشد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: وجود یک درخت پنجاه ساله نشان دهنده هویت شهر است اما بعضی از افراد در مدیریت شهری احداث همه طرح های عمرانی مانند بلوارها را با شتاب آغاز  و از وسط آن نرده رد می کنند و عاقبت کار هم به آمار بالای تصادفات و کشته شدن عابران در کرج ختم می شود.

او با اشاره به عدم پاسخ گویی بعضی مدیران شهرداری گفت: این مدیران می ترسند تا از طرح های خود مقابل مردم و رسانه ها دفاع کنند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.