بسته اخبار حوادث امروز ۶ مهر ماه ۹۹؛

کشف ۱۵ کیلو مواد مخدر در مشگین شهر/ دستگیری سارقان حرفه‌ای در پارس آباد/ دستگیری ۲ شکارچی متخلف در بیله سوار

مهمترین حوادث استان اردبیل در روز یکشنبه ۶ مهر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز یکشنبه ۶ مهر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۱۵ کیلو مواد مخدر در مشگین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان مشگین شهر گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان مشگین شهر مقدار ۱۵ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط کردند.

سرهنگ کیوان زرین کلاه افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر فرمانده انتظامی مشگین شهر در یک عملیات با انجام یک عملیات ضربتی موفق به کشف ۱۳ کیلوگرم هروئین خالص و ۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع گراس شدند.

او بیان کرد: در این رابطه دو قاچاقچی حرفه‌ای مواد مخدر دستگیر و یک دستگاه خودروی سمند آنان نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مشگین شهر اضافه کرد: قاچاقچیان با تنظیم پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

زرین کلاه با تقدیر از همکاری وهمیاری شهروندان با پلیس از مردم خواست هرگونه اطلاعات خود را در رابطه با قاچا ق وفروش مواد مخدر از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

دستگیری سارقان حرفه‌ای در پارس آباد

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پارس آباد گفت: مامورین نیروی انتظامی شهرستان پارس آباد ۳ سارق حرفه‌ای را دستگیر کردند.

سرهنگ بهمنی افزود: این سارقان به ارزش ۲ میلیارد ریال سیم برق را به سرقت برده بودند و قصد داشتند این مقدار سیم برق را در یکی از شهرستان‌های اطراف پارس آباد به فروش برسانند.

دستگیری ۲ شکارچی متخلف در بیله سوار

رئیس نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان بیله سوار گفت: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بیله سوار طی انجام گشت و کنترل و جلوگیری از شکار و صید غیرمجاز، موفق به شناسایی و دستگیری دو متخلف صید غیرمجاز پرنده سهره طلایی شد.

بهنام برزگر افزود: این متخلفان با پهن کردن تور تله‌ای اقدام به صید غیرمجاز ۲ قطعه پرنده سهره طلایی نموده بودند که توسط یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بیله سوار دستگیر شدند.

او بیان کرد: ادوات شکار و صید شامل یک عدد قفسه تله ای، یک رشته تور دامی صید پرندگان ضبط شده و متخلفان جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.