مسئول عملیات بسیج مستضعفین:

هر کسی گره‌ای از نظام و مردم باز کند انقلابی است

سردار آبنوش گفت:معیشت مردم در درون اقتصاد مقاومتی است و هر کسی گره‌ای از نظام و مردم باز کند، انقلابی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سردار آبنوش، مسئول عملیات بسیج مستضعفین و از رزمندگان دفاع مقدس و جبهه مقاومت در همایش پیشکسوتان ایثار و شهادت در شهرستان فراهان استان مرکزی گفت: ما در اقتصاد مقاومتی امنیت، علم و سیاست قوی هستیم هم باید ابرقدرت شویم و هر کسی گره‌ای از نظام و مردم باز کند، انقلابی است.

سردار آبنوش با بیان اینکه اقتصاد مولفه مشترک کشورهاست که معیشت مردم در درون آن است افزود: رهبری نسخه اقتصاد مقاومتی را برای اقتصاد کشور ارایه کرد و درحالیکه کشور‌های دیگر این نسخه را برای اقتصاد خود الگو برداری کردند متاسفانه در کشور هنوز به صورت کامل اجرایی نشده است.

با اذعان دوست و دشمن قدرت دفاع و بازدارندگی کشور درونی و مردمی است

او با اشاره به دفاع مقدس اضافه کرد: تمام دوست و دشمن اذعان دارند که قدرت دفاع و بازدارندگی در کشور ما منشا درونی و مردمی دارد که ما را به یک ابرقدرت در دنیا تبدیل کرده است و این قدرت را مدیون ولایت هستیم و روز به روز این قدرت ما در حال توسعه است و تولید قدرت ادامه دارد.

مسئول عملیات بسیج مستضعفین بیان کرد: دفاع مقدس از ۲۲ بهمن ۵۷ شروع شد و ادامه دارد و دشمنان همواره پس از پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال ضربه زدن به نظام بوده اند.

او ادامه داد: هشت سال جنگ ما در برابر کفر در قالب جنگ نظامی بود، اما امروز جنگ در عرصه‌های نرم و سخت و نیمه سخت ادامه دارد و دفاع مقدس تعطیل نشده است و هر کسی بار هر توانی سرباز میدان باشد، رستگار است.

این رزمنده دفاع مقدس تصریح کرد: تمام شبهات توسط امامان معصوم (ع) پاسخ داده شده است، اما چون بازگو نشده گمان می‌کنیم شبهات امروزی، جدید است..

او اظهار کرد: ۴ مولفه امنیت، علم، سیاست و اقتصاد در مدیریت و اداره کشور‌ها مشترک است و، قدرت دفاع و بازدارندگی یک کشور می‌تواند امنیت کشور را برقرار کند.

سردار آبنوش با بیان اینکه ۱۸۰ کشور در دنیا پایه امنیت آن‌ها قرضی است و توسط دیگری تامین می‌شود تاکید کرد: کشور ژاپن سالانه میلیارد‌ها دلار به آمریکا می‌دهد تا امنیت را برای آن‌ها برقرار کند.

او با اشاره به اینکه دیگر مولفه هر کشور علم است بیان کرد:علم، قدرت و سلطه می‌آورد و امروز ما به علم هوا و فضا، نانو، سلول‌های بنیادین و هسته‌ای دست یافته ایم و به اذعان دانشمندان غربی ما در علم نانو از جهان سبقت گرفته ایم.

مسئول عملیات بسیج مستضعفین گفت: احداث پالایشگاه ستاره خلیج فارس نمونه‌ای از توان علمی و مدیریتی کشور ما است که در اوج تحریم صورت گرفت و این نشان می‌دهد که جوانان ایرانی هم می‌توانند.

او افزود: علم احداث پالایشگاه در سیطره چند شرکت صهیونیستی بود، اما جوانان این مرز و بوم با توکل بخدا و توان داخلی به این موفقیت دست یافتند و و توان موشکی ما به جایی رسیده که از هرجا احساس خطر کنیم، آن نقطه را با خاک یکسان می‌کنیم.

سردار آبنوش اضافه کرد: ایران تنها کشوری که منشا انتخاب همه مسئولان مردم هستند و این دموکراسی بالاترین عزت است که در هیچ جای دنیا وجود ندارد و به همین دلیل سه فتنه برای شکستن دموکراسی در کشور شکل گرفت.

همایش پیشکسوتان ایثار و شهادتبه مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس در جوار امامزاده ذلف آباد فراهان با حضور رزمندگان دفاع مقدس، ایثارگران و مسئولان شهرستان فراهان برگزار شد و در این مراسم تعدادی از خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.