تصادف خونین در مسیر زابل - زاهدان / ۲ نفر کشته و ۲۳ نفر مجروح شدند

مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی زابل گفت: برخورد یک دستگاه کامیون کشنده با اتوبوس در مسیر زابل - زاهدان ۲ کشته و ۲۳ مجروح برجا گذاشت.

رفعت مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی زابل در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:در پی برخورد یک دستگاه مبنی بوس با یک دستگاه کامیون در شهرستان هامون محور زابل _زاهدا ن حوالی پمپ بنزین محمد آباد ۲۸نفر مصدوم و ۲ نفر فوت شدند .

او افزود: پس از وقوع این حادثه واعلام موضوع مقارن با ساعت ۷:۲۸به مرکز پیام فوریتهای پزشکی زابل ، بلافاصله ۹ تیم امدادی از نزدیک ترین پایگاه های اورژانس جاده ای به محل حادثه اعزام و اولین تیم در مدت زمان کمتر از ۶ دقیقه بر بالین مصدومین حاضر و بلافاصله اقدامات درمانی اولیه را آغاز کردند.

 ۲۸ نفر از مصدومان این حادثه پس از دریافت اقدامات درمانی لازم جهت ادامه درمان به بیمارستان امیرالمؤمنین علی زابل منتقل شدند متاسفانه ۲ نفر هم قبل از رسیدن آمبولانس فوت گردیدند.

سرهنگ کشواد بهروزی زاده فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان نیز اظهارداشت: این حادثه صبح امروز براثر عدم رعایت مقررات حمل و نقل از سوی راننده کشنده رخ داد.

او  ادامه داد: در این حادثه کامیون کشنده از عقب با اتوبوس برخورد کرده و سبب واژگونی آن شد.

فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان افزود: مجروحان این حادثه به بیمارستان زابل منتقل شدند که سه مجروح این حادثه در بیمارستان بستری و بقیه بعد از دریافت خدمات اولیه درحال ترخیص هستند.

او  از بروز حادثه دیگر در محور جون آباد زاهدان خبر داد و افزود: در این حادثه نیز براثر برخورد ۲ وانت بار حامل سوخت قاچاق ۲ نفر کشته شدند.

سرهنگ بهروزی زاده خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه پیشنهاد، انتقاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با شماره ۱۹۷ و هرگونه خبر یا اتفاق را به شماره ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

 سیستان و بلوچستان به سبب گستردگی راههای ارتباطی دارای ۲ قرارگاه پلیس راه و ۲ اداره کل راه و شهرسازی در شمال به مرکزیت زاهدان و جنوب به مرکزیت ایرانشهر است که شهرستانهای شمالی و مرکزی شامل زابل، هیرمند، زهک، نیمروز، هامون، زاهدان، میرجاوه، خاش، سراوان، سیب سوران و مهرستان زیر پوشش قرارگاه شمال و شهرستانهای جنوبی ایرانشهر، دلگان، فنوج، قصرقند، نیکشهر، سرباز، کنارک و چابهار زیرپوشش قرارگاه پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان قرار دارند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار