رونمایی از سایت همایش ملی ابعاد نظری و عملی مقاومت در دانشگاه امام صادق(ع)

مراسم رونمایی از پوستر و سایت همایش ملی ابعاد نظری و عملی مقاومت ظهر امروز در دانشگاه امام صادق علیه السلام برگزار شد.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید هوشنگی معاون پژوهشی دانشکده معارف اسلامی و علوم سیاسی در مراسم آئین رونمایی از پوستر و سایت همایش ملی ابعاد نظری و عملی مقاومت  با اشاره به تصویب گرایش مقاومت در دوره دکتری این دانشکده، گفتمان سازی مقاومت در فضای علمی و دانشگاهی کشور را از اهداف این دانشکده برشمرد.

هوشنگی افزود: در این راستا، اولین همایش ملی ابعاد نظری و عملی مقاومت توسط دانشگاه امام صادق علیه السلام و با همکاری دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه علامه طباطبایی، جامعة المصطفی العالمیة، شورای راهبردی روابط خارجی، مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست جمهوری و... در دی سال جاری برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


افتخاری دبیر علمی این همایش نیز با اشاره به برنامه ۵ ساله دانشکده معارف اسلامی و علوم سیاسی دانشگاه امام صادق علیه السلام در گفتمان سازی مقاومت، برگزاری این همایش را سرآغاز فصل نوینی از فعالیت‌های این دانشکده برشمرد.

بنا به اعلام دبیرخانه اولین همایش ملی ابعاد نظری و عملی مقاومت، این همایش در ۶ محور اصلی و یک محور ویژه در بزرگداشت شهید مقاومت سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد.

علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت این همایش به نشانی http://www.conference.isu.ac.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار